środa, 17 lipca 2013

Sorbet jagodowo-ananasowy

Hej,
Dzisiaj przychodzę do Was z obiecanym zdobieniem. Do jego zrobienia zainspirowała mnie jagodzianka którą jadłam - jestem wielką niezdarą i jak coś jem to zawsze muszę się upaćkać. I tak było też i tym razem - jadłam jagodziankę, a jagody wylądowały (na szczęście tylko) na paznokciach. Efekt żółty+jagodowy straaasznie mi się spodobał.
I tak oto paznokcie które widziałyście w poprzednim wpisie, po modyfikacji wyglądały tak:







Jest to metoda saran wrap. Do wykonania tego mani użyłam MIYO mini drops nr 90 Twister, o którym pisałam Wam tutaj.
Świetnie mi się go nosiło i szkoda mi było go zmywać.

Próbowałyście już tej metody?
Co chciałybyście zobaczyć w następnym wpisie - jak pielęgnuję swoje paznokcie (o co prosiła Sepression), czy lakier od Pierre Rene?

Pozdrawiam, Paulina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.