sobota, 20 lipca 2013

Spa dla paznokci

Hej, dzisiaj na prośbę Sepression wpis o tym, jak pielęgnuję paznokcie. 1-2razy w tygodniu (zależy jak mam czas i też od stanu moich paznokci) po zmyciu lakieru:

1. Jeśli paznokcie zżółkły mi od lakieru to czyszczę je szczoteczką do paznokci z wybielającą pastą do zębów (uwaga! Możliwe wysuszenie skórek)

2. Przygotowuję mieszankę oliwa+sok z cytryny (wszystko daję 'na oko', więc nie powiem Wam w jakich proporcjach)


i moczę dłonie w takiej mieszance około 15min



3. Maziam paznokcie balsamem do ust (tak, tak, nic mi się nie pomyliło) firmy Alterra (rumiankowy, do kupienia w Rossmannie za ok. 6zł). Jest on dobry również na rzęsy, z resztą, spójrzcie na skład.


Jak widać na zdjęciu maziam paznokieć, skórki i pod paznokciem. Siedzę z tym około 15-20min

4. Maziam paznokcie i dłonie kremem (tak jak w punkcie 3 - nie zapominam o powierzchni pod paznokciem).



Ja stosuję krem Tabaiba aloe vera do twarzy i ciała - jak dla mnie świetny: pachnie cudownie, nawilża, twarz troszkę matuje/wygładza. Krem dostała moja mama od znajomych, ale jest do kupienia np. na allegro.

Punkt 4 powtarzam również gdy mam lakier na paznokciach.

5. Maluję paznokcie odżywką Killys witaminowa bomba.


Planuję również zakup tego olejku i stosowanie go codziennie.
A Wy jak dbacie o paznokcie?

Pozdrawiam, Pulinka ;)


PS. Zapewne dla wielu z Was nie jest to nic odkrywczego, poza tym - nie daję gwarancji że pomoże to każdym paznokciom, ale moim pomaga.

1 komentarz:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.