czwartek, 1 października 2015

Zmywacz w chusteczkach - czy spełnia swoje zadanie?

Każde zdobienie, każdy lakier, choćby nie wiem, jak bardzo nam się podobał, trzeba kiedyś zmyć. Są różne rodzaje zmywaczy do paznokci, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić bezzapachowy zmywacz do paznokci w chusteczkach z dodatkiem ekstraktu ze skrzypu polnego firmy laura conti. Jak pewnie część z Was pamięta dostałam go w paczce w ramach akcji 'Podaruj paczuchę'  (o tym, co dostałam i na czym polegała zabawa możecie przeczytać tutaj).


Trzeba zacząć od tego, że taka forma zmywacza jest bardzo fajna na wszelkie wyjazdy, szczególnie te krótkie lub w momencie, kiedy mamy bardzo ograniczony bagaż. W opakowaniu znajdziemy 5 saszetek, w które zapakowane są chusteczki nasączone zmywaczem. Dzięki temu żadna z nich nie wyschnie. Według producenta jedna ma starczyć na 10 paznokci do czego początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona. Znalazłam w internecie, że za takie opakowanie w Rossmannie zapłacimy 6,49zł (kilk).


Chusteczka jest bardzo duża, ale wiadomo - najważniejsze jest to, czy jest wystarczająco nasączona zmywaczem i jakiej jakości on jest (pewnie każda z nas chociaż raz kupiła zmywacz, który nie zmywa).


Paznokcie, które zmywałam pokryte były nie tylko lakierem, ale też farbkami akrylowymi (całe zdobienie możecie zobaczyć tutaj), a na wakacjach zmywałam tymi chusteczkami także to zdobienie (czyli czarny lakier ze złotymi stemplami).


Muszę Wam powiedzieć, że chusteczka bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem, naprawdę starczyła na 10 paznokci. Dodatkowo nie ma żadnego zapachu (zmywałam paznokcie także przy facetach, którzy są bardzo wyczuleni na zapachy związane z paznokciami i wszelkie lakiery, czy zmywacze im śmierdzą). Jedyne co, to na pewno nie nadają się do zmywania w momencie, kiedy nie mamy dostępu do łazienki i nie możemy umyć rąk, ponieważ zostawiają tłustą warstwę.





Podsumowując zdecydowanie polecam ten zmywacz, spełnia swoje zadanie i jest warty swojej ceny. 
Mam jeszcze kilka takich zmywaczy w płatkach czy chusteczkach, jesteście ich ciekawi? Co sądzicie o takiej formie?

Pulinka ;)

19 komentarzy:

  1. miałam kiedyś ten zmywacz i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam, ale byłaby to fajna opcja na jakieś krótsze wyjazdy, żeby nam się zmywacz w buteleczce nie rozlał gdzieś w torebce :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym takie chusteczki zajmują zdecydowanie mniej miejsca :)

      Usuń
  3. Miałam zmywacz w chusteczce z cleanic i bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś i bardzo mi przypadła do gustu i potwierdzam, starczyła na całe 10 pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Ty, ale ja byłam tym zdziwiona - zazwyczaj zużywam sporą ilość płatków ;)

      Usuń
  5. Bardzo praktyczne :-) Dodatkowy plus za to, że nie śmierdzi i dobrze zmywa :-) Warto mieć w torebce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawił mnie ten zmywacz:) idealny na wyjazdy i nie tylko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mialam z innej firmy i z niektórymi lakierami sobie nie radzil, ale na wyjazdy jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, rzeczywiście dobrze zmywa! Kupuję sobie na podróż takie płatki w okrągłych pudełeczkach,ale te chusteczki są chyba jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szusz kiedyś mówiła, że w tych pudełeczkach jej się nie sprawdziły (były chyba z Isany). Jakie Ty kupujesz?

      Usuń
  10. No prosze, nie raz się natknęłam na chusteczki której po otworzeniu były suche i nawet 1 paznokcia nie dało się zmyć :-D a tu taka niespodzianka, fajna sprawa na podróże ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.