środa, 6 kwietnia 2016

Rośliny i elegancja

Ostatnimi czasy mogliście oglądać na blogu zdobienia z użyciem dwóch płytek, które dostałam od Lady Queen do testów, dzisiaj pora na moją opinię na ich temat. Zacznijmy od cech wspólnych - dostajemy je pokryte niebieską folią, która zabezpiecza je w czasie podróży do nas i należy pamiętać o jej ściągnięciu. Obie dobrze się odbijają, jednak to, co będzie potem dużo zależy od lakieru, jakiego użyjemy, ponieważ jeśli weźmiemy zwykły, kremowy lakier od Colour Alike/B. loves Plates to musimy sięgnąć po pędzelek (najlepiej taki, który możemy zniszczyć), żeby dobrze doczyścić płytkę. Dla porównania z bielą od bourjois nie mam takich problemów, być może to kwestia gęstości/szybkości schnięcia. Generalnie polecam te płytki, bo mają piękne wzory, szczególnie tym, które jeszcze nie mają takich w swoich zbiorach. 

Pierwsza płytka o numerze BC-15 ma przepiękne wzory roślinne, które nadają się zarówno do zwykłego stemplowania, jak i do kolorowania. Na moich paznokciach zagościły obie te metody - jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć tych zdobień lub produktów jakich do nich użyłam to koniecznie kliknijcie w linka pod zdjęciem. Rozmiary wzorów możecie zobaczyć poniżej, na pewno jednak zmieszczą się także na długich paznokciach.







Kolejna płytka ma numer BC-03 i jej wzory są zupełnie inne - tutaj znajdziemy koronki, piórka, korony i wzory, które kojarzą mi się z ozdobnymi serwetkami, wszystkie wyglądają elegancko, chociaż dużo też zależy od kolorów jakie użyjemy. Wydaje się, że tutaj nie da się nic kolorować, ale nic bardziej mylnego - jako miłośniczka tej czynności (bardzo mnie uspokaja) pokolorowałam piórka :) 








Jeśli chodzi o cenę płytek, to obie jeszcze przez dwa dni kosztują $3,99, a z moim kodem BRST15 dostaniecie jeszcze 15% zniżki na nie i resztę produktów z tego sklepu. Przypominam, że wysyłka jest darmowa. A jeśli kochacie paznokcie tak, jak ja, to koniecznie zajrzyjcie też do działu nail art.


Która płytka podoba Wam się bardziej? Lubicie takie wzory?

Pulinka ;)

13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobaja wzory z tej płytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z której konkretnie, bo w tym poście są dwie? :)

      Usuń
  2. Koroneczki śliczne, ale chyba najwięcej lubię kwiatowe wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że podajesz wymiary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to trochę konieczność, nie każdy ma krótkie paznokcie :)

      Usuń
  4. Prześliczne!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam zadnej plytki od Lady Queen Beauty ale widze, ze maja sliczne wzorki
    Piekne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.