niedziela, 27 maja 2018

Creative Nail Party tydzień IV - paznokcie do sukienki weselnej

Za nami ostatni tydzień Creative Nail Party. Jeśli jesteście ciekawe, co dziewczyny zmalowały na poprzedni tydzień, którego tematem były kwiaty, to zapraszam na bloga Pauliny
Dzisiaj chcę Wam pokazać paznokcie, które pasują do sukienki. Zastanawiałam się, do której kiecki dopasować zdobienie, ale w końcu zdecydowałam się odtworzyć to, które miałam na weselu w lipcu. Nie pokazywałam Wam go, bo jakoś tak wyszło, że nie zrobiłam mu zdjęć, ale za to na instagramie pokazywałam Wam sukienkę, którą miałam wtedy na sobie. Zdobienie, które miałam wtedy na paznokciach było bardzo podobne do tego, które możecie zobaczyć poniżej, chyba nawet użyłam tego samego lakieru bazowego. Różnica jest taka, że wtedy odbiłam wzór na wszystkich paznokciach, a teraz jeden zostawiłam solo. 






  









Bazą jest biały lakier Bell Moroccan Dream nr 02
Stemplowałam magnetycznym lakierem Masura 904-195 The Universe. Wybrałam go, bo myślałam, że uda się go namagnesować, ale niestety, warstwa lakieru była zbyt cienka. 
Wzór pochodzi z płytki qgirl-058. Skórki zabezpieczyłam lateksem z Born Pretty Store.
Całość pokryłam topem Glisten&glow.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Robicie paznokcie 'pod' ubrania?
Pulinka

PS. A jeśli nie widziałyście wszystkich zdobień zrobionych na ten projekt, to zapraszam do oglądania.

14 komentarzy:

  1. Lubię takie zdobienie, delikatne i widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kwiaty! Idealnie dobrałaś wzór do sukienki. Ja raczej nie robię na codzień zdobień pod ubiór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też raczej ich nie robię, zazwyczaj paznokcie idą swoją drogą, a ubiór swoją ;)

      Usuń
  3. Swietnie dobrany wzor. Całość bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Usuń
  4. Ja już się na insta śmiałam, że te paznokcie to mi się z porcelaną kojarzą :D Białe w niebieskie wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam i uważam, że Twoje skojarzenie jest trafne :)

      Usuń
  5. Faktycznie idealnie pasujące. :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam chyba taką samą sukienkę! Na pewno jest ten sam granatowy wzór na jasnym tle!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Moja jest od góry do talii biała, na tym białym ma też taki granatowy wzór naszyty i od talii w dół jest granatowa i na dole jest ten biały pasek, który widać na zdjęciach :) Pokazywałam ją na insta ;)

      Usuń
  7. Ale świetna sukienka i piękne zdobienie! Idealnie zgrane i dobrane, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.