niedziela, 2 grudnia 2018

Sweterek Świąteczny

Gosia color.shade zorganizowała na instagramie wyzwanie Świąteczne. Dopiero ruszyło, więc możecie dołączać. Możecie też stworzyć coś tylko na jeden temat, dołączyć w trakcie, albo zacząć publikować zdobienia później. Wszystko zależy od Waszych chęci i czasu.
Pierwszy temat to sweterek. Postanowiłam połączyć błysk z matem, ponieważ teraz w sklepach widocznych jest wiele sweterków z motywami świątecznymi, które są ozdobione np. cekinami, złotą nitką czy też cyrkoniami/diamencikami. Do tego dodałam klasyczne dwa wzory - renifery i choinki oraz serca i śnieżynki. Takie trochę w stylu norweskim. 





Szary lakier bazowy to Eveline Vinyl Gel nr 201. Kryje po 2 cienkich warstwach i szybko wysycha. Więcej kolorów z tej serii pokazywałam Wam w poście o tych lakierach.
Na nim zrobiłam stemple przy pomocy lakierów Colour Alike o nazwach B. a holy night (granat) i B. a Rudolph (bordo). Do tego granatem pokryłam jeden paznokieć w całości i dodałam na nim bordowe cyrkonie.



Wzory stemplowe pochodzą z płytki B. loves plates B.10 - Merry Christmas. Polecam zajrzeć na instagram marki, bo Ania stworzyła cudny kalendarz adwentowy, w którym poukrywane są zniżki i inne promocje :) 
Matowe wykończenie na czterech paznokciach zapewnił lakier Golden Rose matte top coat, pod którym znalazł się top Sally Hansen insta dri. Tym ostatnim pokryłam też paznokieć z cyrkoniami.



Wszystkie użyte produkty:

  • Eveline Vinyl Gel nr 201
  • B. loves plates B.10 - Merry Christmas
  • Colour Alike B. a holy night 
  • Colour Alike B. a Rudolph 
  • Sally Hansen insta dri
  • Golden Rose matte top coat
  • lateks do skórek z Beauty Big Bang
Dajcie znać, czy lubicie paznokciowe projekty! Czy dla kogoś to jeszcze za wcześnie na świąteczne motywy?
Pulinka

8 komentarzy:

  1. Grudzień się zaczął, więc najwyższy czas na świąteczne zdobienia ;-) Uwielbiam motyw sweterkowy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest za wcześnie :) bardzo mi się podoba ten sweterek! Ślicznie wyszły cieniowane stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny sweterek. Uwielbiam norweskie wzory. Bardzo mi się podobają kolory, których użyłaś - przez ich zmieszanie powstał jeszcze na środku fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Właśnie te nowe kolory najbardziej podobają mi się przy gradientowych stemplach :)

      Usuń
  4. śliczny sweterek! uwielbiam projekty świąteczne <3 wybrałaś piękny odcień szarości, no i te metaliczne elementy bardzo dobrze do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.