niedziela, 23 grudnia 2018

Świąteczne dekoracje

Grudzień mija pod znakiem projektu u Gosi. Kolejnym tematem są dekoracje. Na moich paznokciach możecie zobaczyć bombki, bo to one są chyba najbardziej popularnym elementem, który pojawia się w każdym domu w Polsce. Nawet użyłam jako tła zielonego lakieru holo, który według mnie przypomina kolor choinki. W dodatku zdobienie jest trochę 3D, bo bombki ze względu na liczbę warstw są wypukłe. A mieniło się tak bardzo, że podczas robienia zdjęć ostrość wariowała, podobnie jak kolorystyka :D 








Tłem bombek jest lakier NCLA Siberia. Pełne krycie otrzymacie po 1-2 warstwach, więc śmiało mogę go polecić jako godne tło świątecznych zdobień. A jeśli już mowa o zdobieniach, to to, które widzicie na zdjęciach jest bardzo proste. Najpierw zrobiłam kilka kółek lakierem Astor quick&shine 502 hot chocolate season, a potem nałożyłam na niego brokat z dwóch lakierów - Essence effect nail polish nr 03 glitz&glam oraz life nr 46. Potem domalowałam wstążki i gotowe. 




Użyte produkty:

  • NCLA Siberia
  • Astor quick&shine 502 hot chocolate season
  • Essence effect nail polish nr 03 glitz&glam 
  • life nr 46
  • B. loves plates B. a black hole
  • top coat Glisten&glow
  • lateks z Beauty Big Bang

Dajcie znać, czy macie już gotowe paznokcie na święta! :)

Ponieważ nie wiem, czy wstawię tu jeszcze jeden post przed Świętami (chociaż taki jest plan), to życzę Wam wszystkim od razu Wesołych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym, bogatego Mikołaja, pięknej choinki i wszystkiego lakierowego ;)

Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.