czwartek, 17 stycznia 2019

Pingwin - ostatnie paznokcie na projekt #paznokciowagwiazdka2018

Wiem, że projekt u Gosi skończył się już jakiś czas temu, ale uprzedzałam Was, że mam poślizg. Poza tym uważam, że pingwinki nadal pasują do tego, co dzieje się na zewnątrz w Polsce, a choinka, którą pokazałam Wam zamiast pingwinów teraz by tak średnio pasowała ;) 
Tak w sumie piszę o pingwinach, a na paznokciach znalazł się tylko jeden, bo drugi uszkodził się przy przenoszeniu z maty na paznokcie. Oprócz tego na paznokciach możecie zobaczyć wzór girland z gwiazdkami w kolorze złota oraz szarego holosia, który po zmatowieniu nie pokazuje już swojej holograficznej duszy. 







To zdobienie zostało wykonane przy użyciu trzech produktów z trzech różnych marek, które uwielbiam i które są z trzech różnych półek cenowych. Gwiezdna girlanda pochodzi z płytki Born Pretty Store BPX-L008, najtańszej firmy. Znajdziecie tam wszystko do paznokci po dosyć niskich cenach - coś jak Aliexpress, tylko trochę droższe. Pingwinek pochodzi z płytki B. loves plates B.10 - Merry Christmas. Tu znajdziecie już droższe rzeczy (np. płytki kosztują bez promocji 39,90zł), ale za to jest to Polska firma stworzona przez Anię z pasji. Bazą pod to zdobienie był lakier NCLA Far North. Lakiery tej marki są chyba najdroższymi jakie posiadam w swojej kolekcji - nawet nieliczne hybrydy kupiłam za sporo mniej. Muszę jednak przyznać, że w NCLA znajdziecie piękne perełki, niespotykane lakiery. 



Za mat na paznokciach ponownie odpowiedzialny jest matowy top z Pierre Rene.


Użyte produkty:
  • NCLA Far North
  • B. loves plates B.10 - Merry Christmas
  • Born Pretty Store BPX-L008
  • B. loves plates 01 B. a black hole
  • B. loves plates 02 B. an Arctic Snow
  • Golden Rose rich color nr 23
  • Rimmel super gel nr 033 happily evie after
  • miss sporty wonder metal nr 030
  • lateks do skórek z Beauty Big Bang
  • Glisten&glow top coat
  • Pierre rene matt top coat

Jestem ciekawa, czy nosicie jeszcze zimowe paznokcie?
Pulinka

6 komentarzy:

  1. Ja jakoś po grudniu byłam przesycona zimowo-świątecznymi zdobieniami i chwilowo robię sobie małą przerwę, ale coś czuję, że śnieżynki jeszcze się u mnie na pewno pojawią 1 czy 2 w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten bazowy kolor jest piękny 😍 no i słodki pingwin idealnie do niego pasuje ☺ w mojej płytce ten wzór gwiazdek jest jakiś słaby, bo nie odbija mi się, próbowałam na wszystkie sposoby i akurat ten słabo jakoś działa 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ahh, chińskie płytki tak mają :( Szkoda, bo akurat ten wzór lubię z tej płytki najbardziej

      Usuń
  3. Fajnie wyszło i śliczne te girlandy, a pingwinek słodki ;) No i pierścionek mega podobny :D A jak ten matowy top z Pierre Rene? Bo na zdjęciach wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Topu użyłam do tej pory tylko kilka razy, ale wydaje mi się być dobry. Długo trzyma mat, szybko schnie, zobaczymy tylko, czy nie będzie zostawiał białych farfocli ;)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.