niedziela, 23 kwietnia 2017

Pawie pióra

Przy okazji promocji na stronie B. loves Plates zamówiłam sobie trzy płytki i organizer. Wtedy to w moje łapki wpadła m.in. płytka B. 08 feather fever. Póki co używałam tylko jednego wzoru, który możecie zobaczyć poniżej, ale wszyscy dobrze wiemy, że produkty od BLP są testowane przez Anię, więc nie ma tam bubli. Było to już widać po jej pierwszej płytce, czyli B. 01 geometry is perfect (moje zdobienia z jej udziałem możecie zobaczyć tutaj). Wzór, który dzisiaj chcę Wam pokazać przypomina mi pawie pióra, które z resztą wybrałam celowo - lakier bazowy, czyli Sense&Body z serii Polish Forest o nazwie Świetliki nocą, skojarzył mi się właśnie z pawim piórem i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ;) Żeby dodać pawiego majestatu stemple są w kolorze złota. 











Baza to wspomniany już lakier Sense&Body z serii Polish Forest o nazwie Świetliki nocą (polecam kupić przy okazji obecnej promocji w Rossmannie!).
Stemplowałam lakierem miss sporty wonder metal nr 020 (również do kupienia w Rossmannie).
Wzór pochodzi z płytki B. loves plates B. 08 feather fever (możecie ją kupić tutaj). Stemplowałam przezroczystym stemplem.
Skórki zabezpieczyłam przy pomocy Liquid peel off tape z Born Pretty Store (dostępny tutaj).
Całość pokryłam top coatem Super Gel z Rimmela (także polecam kupić go na promocji).

Jak Wam się podoba to pawie zdobienie? Lubicie motyw piórek?
Pulinka ;)

PS. Przy okazji tematu pawi - kiedyś jeden Pan powiedział mi, że ma pawia, który chodzi po podwórku prosto, jak po sznurku, zupełnie tak samo jak ja. Chyba miał to być komplement :D

24 komentarze:

  1. Ma tą płytkę i jest świetna, tylko ja nie mam serca do piórkowych zdobień ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, ale znam to, też nie po wszystkie wzory sięgam :(

      Usuń
  2. Piórka całkiem lubię, ale ta płytka jakoś mnie nie zachwyca. No, może na ten wzór w lewym dolnym rogu miałabym jakiś pomysł. Ogólnie mani jest bardzo ładne, ale wolę je obejrzeć u Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, też mam takie wzory - niby mi się podobają, ale u kogoś, a nie u mnie :)

      Usuń
  3. Ładny ten lakier bazowy i nawet oglądałam go dzisiaj w Rossmannie, ale mam wrażenie, że stałby w kolejce do użycia chyba z rok. :D Wybrałam więc dwa inne lakiery, które powinny mieć większą szansę na szybkie przetestowanie.
    Haha :p Ciekawy komplement dostałaś. Takie zapadają w pamięć. ;)
    Zdobienie mi się podoba, choć nie jestem fanką piórek. Ani takich prawdziwych (oj te moje paskudne paznokcie z inspiracji ptakami :p), ani naklejek czy wzorów płytek.
    Przy okazji bardzo dziękuję za ten top Rimmel, który wysłałaś nam jako wyróżnienie w konkursie, bo naprawdę błyszczy się prawie jak hybryda. :) Chociaż muszę się przyznać, że przy pierwszym paznokciu odrobinę rozmazał mi stempel.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko rok? :D Pokażesz, co kupiłaś w Rossku?
      To prawda, takie zwykłe komplementy uciekają nam z pamięci :)
      Aż wygooglowałam tą inspirację ptakami - wcale nie były paskudne, chociaż patrząc na Twoje obecne zdolności, to zmalowałabyś coś pięknego pewnie :)
      Cieszę się, że sprawdził się u Was! Czasami tak jest, że trzeba 'wyczuć' produkt :)

      Usuń
    2. Haha, nie wiem, jak to możliwe, że mój telefon zapisał sobie ten wpis w historii wyszukiwania, jak akurat chciałam zajrzeć na Twój blog :D w tej chwili nie mam pojęcia, co kupiłam w kwietniu w Rossmannie :p Chociaż może to był czerwony lakier Ados i jeszcze coś?
      Dzięki!
      ~Weronika

      Usuń
    3. Ważne, że tu trafiłaś :D
      Nie dziwię się, że już tego nie pamiętasz :D

      Usuń
  4. super zdobienie, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemniczy nocny ptak, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemniczy nocny ptak, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło, śliczny lakier bazowy a płytka przepiękna! A ten komplement...hmm...oryginalny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faceci potrafią nas czasami zaskoczyć :D

      Usuń
  8. Nie przepadam za takimi kolorkami ale zdobienie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od osoby, jej preferencji, ale cieszę się, że podoba Ci się pomimo kolorów :)

      Usuń
  9. Uwielbiam połączenie czerni i złota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka bardziej ciemna zieleń (choć trochę czarnego też ma) :) Ale sama połączenie czerni i złota też bardzo lubię :)

      Usuń
  10. Mogłabym patrzeć i patrzeć na te piórkowe zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiedziałam, że są aż tak bardzo hipnotyzujące <3

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.