poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Pisanki

Wielkanoc jest bardzo niedocenianym Świętem - już na początku grudnia każda paznokciomaniaczka wplata renifery, prezenty, Mikołaje i inne Bożonarodzeniowe symbole w swoje zdobienia, natomiast przed Wielkanocą nie ma takiego szału. Dlatego od dzisiaj, kiedy to zaczyna się Wielki Tydzień, do Wielkiej Niedzieli będę Wam co dwa dni pokazywać zdobienia Wielkanocne (być może nakręcę też filmik z tutorialem). W sumie pokażę Wam jeszcze 3 zdobienia :) 
Pierwsza propozycja, którą możecie zmalować u siebie na Święta, jest bardzo prosta, bo są to po prostu zielone stemple na pastelowo żółtej/pomarańczowej bazie. Bardzo polecam Wam motyw pisanek (czy to w formie stempli, czy też ręcznych malowanek), bo jest bardzo wdzięczny, niezależnie od użytych kolorów. Jeśli już chodzi o kolory, to połączenie żółtopomarańczowego lakieru z zielonym sprawdza się w 100% i wygląda bardzo świeżo, wiosennie. Piszę Wam to, ponieważ kontynuuję próbę wychodzenia ze swojej strefy komfortu, o której pisałam Wam tutaj (w skrócie - chcę mniej używać bieli, czerni, złota i srebra, a więcej kolorowych lakierów, bo mam trochę problem z ich doborem). 









Bazą tego zdobienia jest miss sporty nr 017. Pochodzi on z nowej i chyba limitowanej kolekcji. Jego kolor jest bardzo fajny, bo z jednej strony jest trochę nudziakowaty, ale jest za bardzo żółty/pomarańczowy, żeby określić go po prostu nudziakiem. To taki pastelowy, żółtopomarańczowy kolor, którego odcień zmienia się też w zależności od oświetlenia.






Bazą pod to zdobienie był lakier miss sporty nr 017.
Stemple wykonałam przy użyciu lakieru B. loves Plates/Colour Alike o nazwie B. a fresh mojito. Wzór pochodzi z płytki BP-60, a stemplowałam przy pomocy przezroczystego stempla.
Skórki zabezpieczyłam przy pomocy Born Pretty liquid peel off tape.
Całość pokryłam top coatem Golden Rose Prodigy Gel.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Planujecie tematycznie ozdobić swoje paznokcie na Święta?
Pulinka ;)

18 komentarzy:

  1. świetne mani na wielkanoc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) idealne na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co racja to racja - Wielkanoc nie jest tak celebrowana przez lakieromaniaczki na paznokciach jak Boże Narodzenie ;-) Fajnie wyglądają te pisanki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego postanowiłam poświęcić temu Świętu chociaż tydzień na moim blogu :)

      Usuń
  4. Fajne, wesołe pisanki. Też chciałabym zmalować coś Wielkanocnego - mam nadzieję, że znajdę na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że Ci się udało, z czego się bardzo cieszę, bo Twoje króliczki są urocze! :)

      Usuń
  5. Bardzo wesołe połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem fajnie dobrałaś kolory. :) I świetnie, że "wychodzisz ze strefy komfortu". ;)
    Ja oczywiście przygotowałam coś specjalnego na Wielkanoc. :D Na pewno niedługo zobaczysz.
    Śliczna ta płytka do stempli. Wszystko odbiło się idealnie, a paznokcie pięknie się błyszczą. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Widziałam już Twoje zdobienie - jest prześwietne! :)

      Usuń
  7. Zarąbisty jest ten lakier bazowy. Super całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbisty jest ten lakier bazowy. Super całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo mi się spodobał, a już rzadko tak mam z lakierami (muszą naprawdę mieć to coś w sobie) ;)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.