czwartek, 16 listopada 2017

Holo wilczek

Nie wiem, czy wiecie, że uwielbiam wilki. Być może ma to związek z tym, że psy, których jestem wielką miłośniczką, pochodzą właśnie od wilków, a być może ze względu na to, że wilki są silne, dostojne i żyją stadnie, a także łączą się w pary na całe życie i wspólnie wychowują swoje potomstwo. W każdym razie bardzo chciałam mieć płytkę, która miałaby wzory związane właśnie z wilkami. Jako że bardzo podobają mi się też wzory geometryczne, to taki pyszczek wilczka był moim marzeniem, które udało mi się spełnić. Płytkę, z której skorzystałam znajdziecie tutaj za $2,99. Ma ona 24 geometryczne wzory, z czego trzy to czysta geometria, a pozostałe to wzory zwierząt - znajdziecie na niej flaminga, wilka, niedźwiedzia, wiewiórkę i wiele innych. Poza tym w rogach ma także geometryczne linie. Wszystkie wzory są dobrze wyżłobione i dobrze, bezproblemowo się odbijają. W przypadku tego zdobienia postawiłam na prostotę, ale przełamałam ją przy pomocy holo błysku.











Przypominam o kodzie rabatowym 'PAPK31', który daje Wam 10% zniżki na nieprzecenione rzeczy w sklepie Born Pretty Store.


Bazą do tego zdobienia jest lakier, któremu sama nadałam nazwę - Colour Alike nr 565 PKiN.
Płytka pochodzi ze strony Born Pretty Store i ma symbol BP-L089.
Czarne stemple odbiłam przy pomocy lakieru z Born Pretty Store (znajdziecie go tutaj). 
Holo stemple to B. loves Plates & Colour Alike B. a Princess
Wilczek jest holo dzięki lakierowi Golden Rose holographic nr 01 i metodzie reverse stamping.
Całość pokryłam top coatem Rimmel Super Gel top coat

Dajcie znać, jak Wam się podoba to zdobienie i jakie jest Wasze ulubione zwierze!
Pulinka

14 komentarzy:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.