piątek, 1 listopada 2013

Halloween ;)

Ostatni post prawie 2 tygodnie temu ; o Przepadłam w szkole :(
W tym roku (szkolnym) piszę maturę - planuję rozszerzoną matematykę, fizykę i angielski oraz podstawowy polski ;) Dlatego trochę pracy mam, jeszcze babka od polskiego nas ciśnie strasznie (ciśnie wszystkie swoje klasy, pomimo tego, że u nas same mat-fizy, mat-fiz-biol-chemy i mat-fiz-inf). Także wybaczcie mi ;*

Dzisiaj przychodzę do Was z wczorajszymi Halloweenowymi pazurkami ;)










Od razu mówię, że ja tego 'święta' nie obchodzę :P Ale zmalowanie pazurków do szkoły - nie ma problemu :)
Gdyby ktoś nie wiedział - na pazurkach krew i duszek :D

Pozdrawiam, szczególnie tegorocznych maturzystów ;*

PS. Zapewniam, że Wasze blogi czytam, ale komentowanie na telefonie, to dla mnie udręka... Jutro nadrobię komentowanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.