czwartek, 26 marca 2015

Wiosenne paznokcie.

Pogoda jest już typowo wiosenna, momentami nawet letnia (nareszcie! Czekałam na to całą zimę), więc i na paznokciach nie mogło zabraknąć kwiatowego motywu. Siadając do malowania wiedziałam jedynie, że musi być na piasku (początkowo miał być to turkusowy piasek, ale w końcu bazą jest biały piasek Ados nr 1). Kwiatki zrobiłam piaskowym lakierem od Essence z serii Colour&go nr 156 me&y lover, Delia coral prosilk nr S06, a środki lakierem Essence z serii Beach cruisers nr 04 life is a beach. Dodatkowo, w ramach używania moich brokatowych topów, na paznokciach wylądował właśnie jeden z nich (life nr 18).



Dzięki białemu piaskowi-pyłkowi od lovely z serii snow dust wszystko bardzo ładnie się błyszczało.



A w ramach przestrogi - niby niezbyt kryjący snow dust od Lovely nie nadaje się jako top do wiosennych paznokci (za to jako dodatek do bazy jak najbardziej) ;)


Jak Wam się podobają kwiatuszki? Lubicie takie motywy?

Pozdrawiam,
Pulinka ;)

21 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają kwiaty na tym piaseczku :)) robią się takie trójwymiarowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chociaż zdjęcia robią je nieco płaskie ;)

      Usuń
  2. Kwiatkom na paznokciach zawsze mówię : tak! Bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiatki na piaskowym podłożu wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki śliczne ^^
    http://cutetodeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. coś wspaniałego! podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy lubie kwiatowe motywy?? KOOOCHAM! :) sliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet bym zostawiła wszystkie takie białe w kwiatki :-D

    Dziękuję :-* klej niestety nie wiem, bo dostałam w prezencie :-( a folijki mam z sklepu kosmetyki24 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bałam się przesadzić, ostatnio jakoś wolę u siebie kilka paznokci we wzorki, a reszta gładka/z brokatem :)

      Muszę spróbować tych folijek (no i przede wszystkim tych, co mam już u siebie, bo tylko jednych próbowałam) :) Dziękuję za informację.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Motywy kwiatowe wiosną to idealna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) I zgadzam się - może w końcu przywołamy wiosnę :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.