niedziela, 20 marca 2016

Morskie opowieści

Dzisiaj zdjęcia niestety w sztucznym świetle, mam nadzieję, że już ostatnie takie w najbliższym czasie. W końcu mamy już wiosnę, więc i dzień jest coraz dłuższy. Do tego zdobienia znowu użyłam płytki od Lady Queen, której dokładna recenzja na pewno pojawi się niedługo. Dzisiaj mogę Wam powiedzieć, że ma dobrze wyżłobione wzory, jednak ciężko się je czyści i bardzo pomocny do tej czynności okazał się pędzelek (nie wiem jeszcze czy to wina lakierów z CA/BLP, czy płytki). Przy tym zdobieniu pędzelka do czyszczenia jeszcze nie używałam przez co nie wszystkie wzorki odbiły się idealne. Przechodząc do zdobienia - wybrałam 3 wzory, które odbiłam symetrycznie. Całość jest w niebieskich kolorach i bardzo mi to przypominało ocean, morze.







Lakiery, które użyłam to Seche Vite, Orly nr 40662 It's up to blue, Colour Alike/B loves Plates o nazwie B. a blue ocean oraz Essence gel look. Płytka, której użyłam ma numer BC-03 i możecie ją znaleźć tutaj, obecnie w promocji za $3,99. Wzory, które mam na paznokciach to pierwszy (na kciuku i małym) i drugi (wskazujący i serdeczny) w górnym rzędzie od lewej oraz drugi w drugim rzędzie od prawej (środkowy). Przypominam o kodzie BRST15 z którym dostaniecie 15% zniżki na wszystkie artykuły oraz że nierejestrowana wysyłka jest darmowa.



Jak Wam się podoba to zdobienie? Też Wam się kojarzy z wodą?

Pulinka ;)

18 komentarzy:

  1. Właśnie skończyłam malowanie, odbiłam te piórka. ;) Ale u mnie wzory jakoś ciężko się odbijają... Muszę spróbować z innym stemplem chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już gościły te piórka :) Inny stempel pewnie pomoże. Nie masz problemów z jej czyszczeniem? :)

      Usuń
    2. Oj mam! Ale dostałam od mamy bardzo fajne płatki, cieniuteńkie i sobie radzą. :)

      Usuń
    3. Uff, już się bałam, że tylko u mnie one są :) Muszę pokombinować coś, bo czyszczenie pędzelkiem mnie doprowadza do szału ;)

      Usuń
  2. Kolorystyka faktycznie od razu kojarzy się z morzem, a nawet z syrenką przez tego Orlika ; lubię takie klimaty ;płytka też ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taka kolorystykę <3 a sama też mam nadzieje na zdjęcia w naturalny świetle,czasami mi się uda ale zazwyczaj o takiej porze ma albo prace albo uczelnie :-( po za tym nawet w środku dnia bez słońca jest ciemno :-/


    a kokardek jest aż 12, nie wiem Czy to kiedyś zużyje :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tutaj fanek niebieskiego widzę :D Dlatego czekam na lato - nie dość, że przez większość czasu jest słońce cały dzień, to jeszcze bardzo długo :)

      Zużyjesz na pewno :D

      Usuń
  4. kolorystyka super a z tej płytki to wzorek piórek mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek piórek już pokazywałam na blogu, też mi się strasznie spodobał :)

      Usuń
  5. Piękne niebieskości, a wzory z tej płytki są bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakkolwiek głupio to nie zabrzmi... Moje pierwsze skojarzenie po spojrzeniu na te paznokcie, to płytka z niebieską ochronną folią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle ciekawy blog. Warto zaglądać tutaj częściej. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie, jednak nie moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski jest chyba bardzo lubianym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.