piątek, 25 marca 2016

Pisanki i królik na marchewkowym polu

Nie wiem jak u Was, ale w moim domu okres przed jakimikolwiek świętami jest strasznie zwariowany, mam wrażenie, że wszystko jest robione na ostatnią chwilę. Dzisiaj byłam cały dzień w rozjazdach i paznokcie robiłam w czasie, gdy byłam w domu. Było go jednak na tyle mało, że zaczęłam jak świeciło bardzo ładne słoneczko, a skończyłam, gdy było już ciemno. Zdjęcia zrobiłam więc w świetle sztucznym, na szczęście chyba nie wyszły jakoś bardzo źle (żeby ułatwić sobie ten proces planuję w najbliższym czasie zakup lamp - może macie jakieś rady co do tego?). 
Przechodząc do samego zdobienia - jest to moja przedostatnia propozycja paznokci z motywem Wielkanocy, ostatnią zobaczycie w Niedzielę i będą to już moje ostateczne, świąteczne paznokcie. Te tutaj pomalowałam jasnoszarym lakierem na którym wystemplowałam białym lakierem królika z marchewkami i pisanki, które przypominają mi bombki. Gdy wzory znalazły się na płytce to pokolorowałam wszystko farbkami akrylowymi (pisanki nie wyszły mi idealnie, ale ręka do góry kto ma w koszyczku idealne, symetryczne pisanki ;) ), pokryłam bezbarwnym lakierem, potem Seche Vite i gotowe.








Do wykonania paznokci użyłam Colour Alike/BLP kind of white, la luxe paris nr 921, Seche Vite, bezbarwnego lakieru z wet n wild, płytki XY11, o której pisałam tutaj oraz przezroczystego stempla.



Edit: Dwa zdjęcia w świetle dziennym:


Ponieważ w Niedzielę zdecydowana większość z Was będzie przy stole, z rodziną, a nie przed komputerami, to chciałabym teraz złożyć wszystkim moim czytelnikom zdrowych, radosnych i spędzonych z rodziną Świąt :)

Pulinka

13 komentarzy:

  1. U mnie w tym roku nie ma czasu na świąteczny mani, zostaję przy klasycznej czerwieni. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w tym roku nie ma czasu na świąteczny mani, zostaję przy klasycznej czerwieni. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień też jest dobrym rozwiązaniem (chociaż akurat na swoich paznokciach jej nie lubię) :)

      Usuń
  3. Śliczne króliczki ;)
    Wesołych Świąt!
    Ja również mam w planach zakup lampy z białym, a nie żółtym światłem, żeby dało się przy niej malować i robić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! :) Lampa to chyba taki niezbędnik blogerek ;)

      Usuń
  4. Hihi 😂 ale tu wesoło :-D
    Również wszystkiego dobrego :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! Śliczne zajączki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze króliczki. Wesoło, kolorowo-wiosna pełną parą.:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.