niedziela, 11 września 2016

Błyszczące cieniowanie

Niedawno w moje łapki wpadły dwa lakiery od Colour Alike / B. loves Plates, które zdecydowałam się połączyć. To znaczy kupiłam je w grudniu (dostałam od Mikołaja ;) ), ale ostatnio myśląc, jakie zdobienie zrobić, wzięłam tę dwójkę do ręki i wiedziałam, że muszą wystąpić u mnie razem. Być może robię się nudna, ale zdecydowałam się zrobić z ich pomocą cieniowane stemple. Mowa o lakierach do stempli o nazwach B. a lilac sweater oraz B. a Raindrop. Jako bazę do tego zdobienia użyłam jasnofioletowego lakieru Astor nr 608 Make everyday special. Prawda, że ma świetną nazwę? 
Na paznokciach w większości wylądował niebieski kolorek, niestety przezroczysty stempel nie chciał ładnie łapać tych lakierów, więc zmuszona byłam użyć zwykłego, białego stempla.













Żeby ułatwić sobie czyszczenie skórek (drobinki to trochę utrudniają) użyłam bazy peel off z miss sporty. Top coat to Seche Vite. Bazą jest Astor nr 608 Make everyday special, a stemplowałam wspomnianymi już B. a lilac sweater oraz B. a Raindrop. Płytka, której użyłam to BP-07

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie cieniowane stemple?
Pulinka 

50 komentarzy:

  1. Pomysłowo. :) Lubię, jak stemplowy wzorek ma więcej, niż jeden kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Efekt koncowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdobienie :) Mam metaliczne lakiery blp i ciężko mi się z nimi pracowało, dawno ich nie używałam, może czas dać drugą szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie totalnie nie chciały współpracować z przezroczystym stemplem, ale ten biały zbiera je bardzo ładnie :) Wydaje mi się, że warto dać im jeszcze jedną szansę :)

      Usuń
  4. Tych metalicznych lakierów od BLP nie mam. Zdobienie cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nad nimi zastanawiasz, to ja je polecam, maja fajne wykończenie :)

      Usuń
  5. Piękne są te metaliczne lakiery do stempli i bardzo ładnie nimi ozdobiłaś paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie, uwielbiam ostatnio niebieskości na paznokciach :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! Ten dodatek błyszczący idealnie pasuje ;) A ten Astor mam genialny kolorek taki liliowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Astor też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  8. Cieniowanie wyszło bardzo subtelnie! Podoba mi się taki efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie nie udało mi się trafić tak, żeby fiolet załapał się bardziej na paznokieć :D

      Usuń
  9. Pięknie wyszła całość, brawo!Astor mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega miło mi to słyszeć, dziękuję :) Astor chyba trafia do moich ulubieńców :)

      Usuń
  10. Ślicznie to wygląda :) również zakupiłam stempelek i blaszkę do zdobień, ale jeszcze nie doszłam do wprawy żeby wyglądało to tak ładnie jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już masz stemple, to teraz nic, tylko ćwiczyć i robić zdobienia :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdobienie :) Kolory lakierów świetnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie połączenie fioletu i niebieskiego bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  12. Piękny manicure! Zbieram się do zakupu blaszek i w końcu muszę to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple dają masę możliwości i bardzo je polecam :)

      Usuń
  13. Piękne, eleganckie paznockie. No i to zdobienie... ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. WOOW no zdobienie pierwsza klasa, az zal nie zrobic ich na hybrydach bo dluzej by sie trzymały na pazurkach, wykorzystam te stempelki do moich semilacow bo ladnie to wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nosisz hybrydy, to jak najbardziej polecam, ja za często zmieniam zdobienie :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.