niedziela, 18 września 2016

Holo błysk!

Piszę do Was z jakże malowniczej, pięknej miejscowości niedaleko Żywca, gdzie pojechałam razem z przyjaciółmi. Postaram się wrzucić na mojego instagrama zdjęcie widoku z okna, bo jest tutaj naprawdę pięknie! Paznokcie, które chcę Wam pokazać idealnie pasują do wakacyjnego wyjazdu, na którym jestem (wiem, że część z Was już wróciła do szkoły, czy pracy, ale studenci na szczęście mają jeszcze trochę wolnego :) ).
Zdobienie część z Was pewnie często widziała na instagramie - nakładamy na paznokcie jakiś holo top (najlepiej z bardzo dużą ilością drobinek lub za pomocą gąbki), potem używamy tintów do pokolorowania paznokci. Kolejnym, opcjonalnym krokiem jest użycie stempli. Bardzo spodobał mi się ten sposób i trafił na moją listę zdobień do zrobienia. Bardzo polecam go wypróbować, paznokcie pięknie mienią się w słońcu!














Do zdobienia użyłam tintów od P2, które pokazywałam Wam tutaj. Stemplowałam lakierami od Colour Alike/ B. loves Plates o nazwach kind of white i kind of black. Płytki, których użyłam to BP-07, BP-08 oraz QA53 (kupowałam ją na stronie BPS, ale teraz jej tam nie widzę). Jako holo topów użyłam Essence Effect Nail Polish nr 01 I ♥ magic oraz Sensique Art Nails Crushed Metal & Sugar Frost nr 188 Silver Star. Oczywiście nie mogło się obejść bez bazy peel off z miss sporty (zmywanie tego byłoby naprawdę straszne) oraz top coatu Seche Vite.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie efekt holo?
Pulinka

48 komentarzy:

  1. Muszę coś takiego wykombinować ;) Te tinty p2 mnie prześladują, zastanawiam się czy nie kupić kilku albo wszystkich :D Jak jeszcze są dostępne, zanim się zbiorę do kupienia to pewnie nie będą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie pazurki<3 chociaż ostatnio stawiam na delikatne pazurki! :)
    Jeśli masz ochotę na wykonanie zdobienia i zgarnięcie fajnych nagród, to zapraszam koniecznie do wzięcia udziału w moim konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami fajnie jest dla odmiany mieć coś, co tak bardzo nie rzuca się w oczy :)

      Usuń
  3. Fajne! Choć ostatnio już słońca u nas nie ma. Co nie oznacza, że trzeba chować holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie ma, a ja właśnie teraz się obudziłam z holosiami, brawa dla mnie :(

      Usuń
  4. O wow, nie wiem gdzie patrzeć :d Ale kolorowo i błyscząco :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda.
    Te kolory i błysk - stanowczo jest moc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda, tyle się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj boję się przy takich zdobieniach tego, że przesadzę, ale tutaj chyba nie ma takiego efektu? :)

      Usuń
  7. Lubię jak dużo się dzieje i jest kolorowo, ale tutaj chyba zrezygnowałabym z tego motyla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy ten motyl, to już nie przesada i w sumie nadal nie wiem, bo ciągle mi się to zmienia ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzieje się, dzieje, w końcu wakacje jeszcze miałam wtedy :)

      Usuń
  9. bardzo podoba mi się tło, muszę wykonać coś podobnego, bo bardzo polubiłam pracę z tintami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło jest bardzo proste do zrobienia i wygląda fajnie :)

      Usuń
  10. Widziałam wiele razy taki efekt na filmikach różnych blogerek - zawsze jestem pełna zachwytu nad takimi zdobieniami! Twoje nie odbiega od innych - wygląda cudownie. Te kolory! Ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te filmiki mnie skusiły na zrobienie takiego zdobienia :) Ogromnie miło mi to słyszeć!

      Usuń
  11. Bajeczne, bardzo kolorowe :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie za dużo się dzieje, wolę bardziej stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak kiedyś powiedziała, kwestia przyzwyczajenia :)

      Usuń
  13. Ojej, wygląda super! U mnie tych tintów nie dostałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, szkoda :( Z kolei ja je widzę w każdym hebe ;)

      Usuń
  14. Oryginalne i jakie mega kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu podczas wakacji można poszaleć z kolorami ;)

      Usuń
  15. Wyglądają bajecznie ja jednak wolę bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Muszę je pokazać mamie, bo ona uwielbia robić jakieś wzroki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja mama zrobi takie zdobienie, to koniecznie podeślij mi zdjęcie :)

      Usuń
  17. Bardzo miło mi to słyszeć! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.