niedziela, 18 września 2016

Holo błysk!

Piszę do Was z jakże malowniczej, pięknej miejscowości niedaleko Żywca, gdzie pojechałam razem z przyjaciółmi. Postaram się wrzucić na mojego instagrama zdjęcie widoku z okna, bo jest tutaj naprawdę pięknie! Paznokcie, które chcę Wam pokazać idealnie pasują do wakacyjnego wyjazdu, na którym jestem (wiem, że część z Was już wróciła do szkoły, czy pracy, ale studenci na szczęście mają jeszcze trochę wolnego :) ).
Zdobienie część z Was pewnie często widziała na instagramie - nakładamy na paznokcie jakiś holo top (najlepiej z bardzo dużą ilością drobinek lub za pomocą gąbki), potem używamy tintów do pokolorowania paznokci. Kolejnym, opcjonalnym krokiem jest użycie stempli. Bardzo spodobał mi się ten sposób i trafił na moją listę zdobień do zrobienia. Bardzo polecam go wypróbować, paznokcie pięknie mienią się w słońcu!














Do zdobienia użyłam tintów od P2, które pokazywałam Wam tutaj. Stemplowałam lakierami od Colour Alike/ B. loves Plates o nazwach kind of white i kind of black. Płytki, których użyłam to BP-07, BP-08 oraz QA53 (kupowałam ją na stronie BPS, ale teraz jej tam nie widzę). Jako holo topów użyłam Essence Effect Nail Polish nr 01 I ♥ magic oraz Sensique Art Nails Crushed Metal & Sugar Frost nr 188 Silver Star. Oczywiście nie mogło się obejść bez bazy peel off z miss sporty (zmywanie tego byłoby naprawdę straszne) oraz top coatu Seche Vite.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie efekt holo?
Pulinka

50 komentarzy:

  1. Muszę coś takiego wykombinować ;) Te tinty p2 mnie prześladują, zastanawiam się czy nie kupić kilku albo wszystkich :D Jak jeszcze są dostępne, zanim się zbiorę do kupienia to pewnie nie będą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te tinty, według mnie są świetne :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie pazurki<3 chociaż ostatnio stawiam na delikatne pazurki! :)
    Jeśli masz ochotę na wykonanie zdobienia i zgarnięcie fajnych nagród, to zapraszam koniecznie do wzięcia udziału w moim konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami fajnie jest dla odmiany mieć coś, co tak bardzo nie rzuca się w oczy :)

      Usuń
  3. Fajne! Choć ostatnio już słońca u nas nie ma. Co nie oznacza, że trzeba chować holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie ma, a ja właśnie teraz się obudziłam z holosiami, brawa dla mnie :(

      Usuń
  4. O wow, nie wiem gdzie patrzeć :d Ale kolorowo i błyscząco :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda.
    Te kolory i błysk - stanowczo jest moc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda, tyle się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj boję się przy takich zdobieniach tego, że przesadzę, ale tutaj chyba nie ma takiego efektu? :)

      Usuń
  7. Lubię jak dużo się dzieje i jest kolorowo, ale tutaj chyba zrezygnowałabym z tego motyla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy ten motyl, to już nie przesada i w sumie nadal nie wiem, bo ciągle mi się to zmienia ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzieje się, dzieje, w końcu wakacje jeszcze miałam wtedy :)

      Usuń
  9. bardzo podoba mi się tło, muszę wykonać coś podobnego, bo bardzo polubiłam pracę z tintami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło jest bardzo proste do zrobienia i wygląda fajnie :)

      Usuń
  10. Widziałam wiele razy taki efekt na filmikach różnych blogerek - zawsze jestem pełna zachwytu nad takimi zdobieniami! Twoje nie odbiega od innych - wygląda cudownie. Te kolory! Ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te filmiki mnie skusiły na zrobienie takiego zdobienia :) Ogromnie miło mi to słyszeć!

      Usuń
  11. Bajeczne, bardzo kolorowe :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi bajecznymi masz w 100% rację :)

      Usuń
  12. Jak dla mnie za dużo się dzieje, wolę bardziej stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak kiedyś powiedziała, kwestia przyzwyczajenia :)

      Usuń
  13. Ojej, wygląda super! U mnie tych tintów nie dostałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, szkoda :( Z kolei ja je widzę w każdym hebe ;)

      Usuń
  14. Oryginalne i jakie mega kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu podczas wakacji można poszaleć z kolorami ;)

      Usuń
  15. Wyglądają bajecznie ja jednak wolę bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajeczne to chyba dobre określenie :)

      Usuń
  16. Śliczne! Muszę je pokazać mamie, bo ona uwielbia robić jakieś wzroki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja mama zrobi takie zdobienie, to koniecznie podeślij mi zdjęcie :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.