sobota, 13 maja 2017

Benzynka

Ostatnio pokazywałam Wam paznokcie pokryte folią transferową (jeśli jeszcze ich nie widzieliście, to zapraszam tutaj). Dzisiaj czas na drugą część tych paznokci - nie chciałam wszystkiego wrzucać do jednego posta, bo wyszedłby tasiemiec i byłoby za dużo wątków :)
Tym razem folię dodatkowo pokryłam stemplami. Nie chciałam niczego, co by zakryło w dużej części moją lusterkową benzynkę, wolałam coś delikatnego, dlatego postawiłam na wzór z płytki B. loves plates B.06 classy and chic. Po tym, jak pokryłam je top coatem z Rimmela to niestety efekt folii (takiego trochę 'lustra') zjadł się. Został jednak efekt benzynki - folia mieniła się na wiele kolorów, w zależności od światła, kąta... Magia! Najlepiej widać to na zdjęciach makro.














Bazą pod zdobienie był czarny lakier wet and wild E7351 Power Outage
Potem na paznokcie przeniosłam folię transferową za pomocą kleju no name (kupiłam go 3 lata temu w małym sklepiku, który już nie istnieje :( ).
Następnie pokryłam całość top coatem Essence hello foils.
Wzór pochodzi z płytki B. loves plates B.06 classy and chic. Odbijałam go przy pomocy czarnego lakieru z Born Pretty Store (dostępny tutaj) oraz przezroczystego stempla. Skórki zabezpieczyłam preparatem Born Pretty liquid peel off tape
Całość pokryłam top coatem Rimmel Super Gel

Jak Wam się podoba taka benzynka? 
Pulinka ;)

33 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysły z czarnym stemplem na folii transferowej. Całość wygląda jak takie benzynkowe flejki ;-) Strasznie podoba mi się ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benzynkowe flejki to idealne określenie, dziękuję!

      Usuń
  2. Połączenie folii i stempli dało bardzo ciekawy efekt ;) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie! chętnie bym je widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz złapać folię transferową i ozdobić nią paznokcie! :)

      Usuń
  4. Samego stemplowego wzoru może i nie widać ale generalnie efekt wyszedł całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt! Coś oryginalnego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie wygląda. :D Robię benzynę inaczej, ale Twój sposób bardziej mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem bardzo ciekawa Twojego sposobu :)

      Usuń
  9. stempel na folii - wow, super pomysł! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespotykany efekt. ;) Wygląda jakbyś użyła tony lakierów i spędziła nad tym kilka godzin. Jestem pod wrażeniem zwłaszcza zdjęć makro. Pięknie! :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze zdobienia to właśnie te, które wyglądają na mega pracochłonne, a są bardzo proste :D Dziękuję! <3

      Usuń
  11. piękna benzynka, bardzo lubię ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.