poniedziałek, 6 listopada 2017

Czarne holo od Colour Alike, Golden Rose, Essence i Beauty Big Bang

Zgodnie z zapowiedzią przychodzę do Was z recenzją pierwszej z rzeczy, które dostałam w ramach współprac. Dzisiaj na tapetę weźmiemy czarny lakier holo od Beauty Big Bang. Bardzo długo szukałam idealnego, czarnego holo, więc gdy dostałam taką możliwość, to wybrałam sobie właśnie taki lakier do wypróbowania. Mam już kilka czarnych holosi, jednak nie spełniały one moich wymagań - mój ideał powinien być naprawę czarny, a nie szary i mieć ładne, linearne holo.
Jeśli chodzi o lakier z Beauty Big Bang, to dostaniecie go tutaj za około 22 zł ($5,99). Kryje bardzo ładnie już po pierwszej warstwie. U mnie widzicie dwie, ale to ze względu na to, że lubię mieć ciutkę grubszą powłokę na paznokciu. Po pomalowaniu paznokci byłam zaskoczona, bo lakier schnie naprawdę bardzo szybko. Jednak najważniejszą jego cechą jest to, że ma piękne holo, totalnie linearne i obłędne - na zdjęciach widzicie tylko część możliwości tego gagatka. Poza tym jest idealnie czarne, bez żadnej szarości, holograficzne drobinki nie sprawiły, że lakier bazowy 'wyblakł'.

  





Doskonale wiem, że takie zdjęcia czasami niewiele mówią, w tym przypadku nie ze względu na kolor lakieru, ale ze względu na holo - wszystko zależy tutaj od oświetlenia i apartu. Z tego powodu poniżej możecie zobaczyć porównanie różnych, czarnych holosi (oraz holo top coatu).
Na kciuku widzicie lakier Sally Hansen Xtreme Wear nr 629 Black Out, a na nim Colour Alike holo top coat 2.0.
Na palcu wskazującym jest lakier Colour Alike Black Saint.
Na środkowym lakier z Beauty Big Bang.
Na serdecznym Golden Rose holographic nr 07. Ma piękne holo, ale myślałam, że będzie bardziej czarny. Muszę spróbować nałożyć go kiedyś na czarną bazę.
Na małym Essence Colour&Go 176 headphones on!. Ujęłam go w zestawieniu, bo w buteleczce ma holo drobinki, jednak na paznokciach one zanikają.








Gdyby któraś z Was planowała zakupy na stronie Beauty Big Bang, to przypominam o kodzie LAKI10, który daje Wam 10% zniżki.

Jestem ciekawa, który z holosiów spodobał Wam się najbardziej? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
Pulinka

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To top coat, więc jest najbardziej uniwersalny :) CA robi piękne lakiery holo :)

      Usuń
  2. Ja lubię bardziej srebrny efekt, ale jeśli szukałaś prawdziwej czerni, to faktycznie Beauty Big Bang dobrze sobie poradził ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrny efekt też jest piękny i łatwo go znaleźć :)

      Usuń
  3. Dla mnie najpiękniejsze linearne holo robi Color Club i ILNP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ciągle do nich wzdycham i może kiedyś w końcu do mnie trafią :)

      Usuń
  4. Beauty Big Bang prezentuje sie fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to holo. I super, że je wszystkie porównałaś - łatwiej będzie się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I bardzo się cieszę, że uważasz to za przydatne :)

      Usuń
  6. A mi najbardziej spodobał się ten Golden Rose, bo nie przepadam za bardzo ciemnym, czarnym holo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim przypadku, to nie dziwię się, że GR najbardziej przypadł Ci do gustu - mimo że nie jest totalnie czarny, to nadal jest przepiękny! :)

      Usuń
  7. Tez czekam na ten lakier, bo ten sam wybralam do recenzji, i po tym co widzę u Ciebie juz sie cieszę, ze bede go mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś być zadowolona :) Czekam na Twoją recenzję!

      Usuń
  8. Ale piękne 😍 wszystkie się cudownie mienią 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze kojarzę, to zwykłe lakiery świecące w ciemności Born Pretty miało jeszcze przed hybrydowymi ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  9. Co jedno holo to piękniejsze! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to holo od BeautyBigBang :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow what a beautiful shade I love holo polishes

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.