poniedziałek, 20 listopada 2017

Holo folia transferowa

Kto z nas nie kocha holo? Sama jestem jego wielką fanką, szczególnie jeśli chodzi o folie transferowe o takim wykończeniu. Świadczy o tym chociażby fakt, że zestaw, który dzisiaj Wam pokażę wybrałam sobie dwa razy - do współpracy ze sklepu BeautyBigBang i w ramach bonu w innym sklepie. W dodatku w jednym zestawie ktoś przez pomyłkę włożył podwójną liczbę folii, więc mam ich spory zapas :D Jednak wszystko, co piękne musi mieć jakieś minusy, w tym przypadku problemem, jaki z nimi mam jest ich holograficzność. Wyglądają one obłędnie dopóki nie pokryję folii topem, potem holo jest o wiele mniejsze. Bez topu zostawić ich nie mogę, bo trwałości wtedy nie będzie wcale i tak oto jestem bardzo bliska zamówienia w końcu topu wodnego.











Powyżej widzicie czysty obłęd, a to i tak nie jest pełnia tego, co dzieje się na żywo. Jeśli nie chcecie sobie psuć humoru, to polecam nie patrzeć na zdjęcie poniżej, na którym pokryłam cztery paznokcie topami. Od paznokcia palca wskazującego są to: Essence nail art hello foils!, Rimmel Super Gel top coat, Seche Vite i Essie good to go. Najlepiej poradził sobie top od Essence, ale nadal 'zjadł' większość uroku folii :(



Nie chciałam dawać pod spód czarnej bazy, ale chciałam nadal coś ciemnego, dlatego mój wybór padł na lakier Orly 20826 Smoked out.
Top coaty, których użyłam to Essence nail art hello foils!, Rimmel Super Gel top coat, Seche Vite i Essie good to go.
Jeśli chodzi o samą folię transferową, to dostaniemy ją tutaj za $3,99. Za tę cenę dostajemy 16 pasków folii o wymiarach 4cm na 20cm z różnymi wzorami. W tym zdobieniu użyłam wzoru, który kojarzy mi się z tapetą, ale są tam także wzory geometryczne, linie papilarne i wiele innych. Jeśli chodzi o samą aplikację, to nie miałam żadnych problemów z ich odbijaniem.



Przypominam o kodzie LAKI10, który daje Wam 10% zniżki.

Jak Wam się podoba taka holo folia? Lubicie folie transferowe?
Pulinka

18 komentarzy:

  1. Łał ale pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale obłędnie ta folia wygląda! Szkoda, że topy zabiły holo. Ale tak jak piszesz - top wodny powinien sprostać zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, taki urok holo folii, albo mega holo, albo trwałość ;)

      Usuń
  3. świetny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Cudownie to wygląda ;) Szkoda, że topy tak psują efekt holo. Ja mam top wodny z Essence do tego ich metalicznego pyłku, ale wciąż nie przetestowałam...
    A matowy top coat i na to błyszczący? Też słabo? :P
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam ten top z Essence, ale jakoś nie zawsze umiem się z nim dogadać ;)
      Matowy+błyszczący próbowałam i taki sam efekt niestety :(

      Usuń
  5. Piękny efekt! Ja nie nosiłam jeszcze folii transferowej; doszłam do wniosku, że za dużo z tm zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z absolutnie nie ma dużo zabawy! Malujesz normalnie paznokcie, jak wyschną, to dajesz klej, przykładasz folię, odrywasz i pokrywasz topem. Koniec :)

      Usuń
  6. Epickie! I jaki śliczny wzór! *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.