piątek, 22 czerwca 2018

Wiosenne, zielone listki

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie jeszcze z wiosny, kiedy to chyba ze względu na pogodę za oknem zachciało mi się połączenia szarości z czymś 'żywym', może neonowym. Tak oto powstało to zdobienie. Ze względu na pojawiające się liście na drzewach zdecydowałam się właśnie na wzór liści. W tym celu chciałam użyć lakieru w kolorze zbliżonym do zielonego lakieru na kciuku i małym palcu. Miałam coś takiego z Born Pretty Store, niestety jednak przy stemplowaniu okazało się, że bardzo słabo kryje. Nie wiem, czy ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz, czy po prostu ktoś się pomylił i zamiast napisać, że jest to lakier-tint napisał, że jest to lakier do stempli, czy o co z nim chodzi. Z tego powodu musiałam zrobić podwójne stemplowanie - najpierw odbiłam wzór białym lakierem, a dopiero potem zielonym. Nie wyszło to już tak fajnie, jak wyglądało w mojej głowie, ale mimo wszystko myślę, że efekt jest ładny ;) 











Zielony lakier bazowy to moov o nazwie Larissa (lakiery te dostępne są tylko w Kontigo). 
Szara baza to Eveline Vinyl Gel o numerze 201.  Na niej zrobiłam podwójne stemplowanie - najpierw białym lakierem Colour Alike o nazwie kind of white, a następnie zielenią od Born Pretty Store odbiłam wzór z płytki B. loves plates B.06 classy and chic. Skórki zabezpieczyłam lateksem od Beauty Big Bang
Całość pokryłam najpierw wodnym topem Essence metal shock sealing top coat, a następnie Sally Hansen Insta Dri. O tym dlaczego tak robię pisałam Wam o ostatnim poście.

Jak Wam się podoba takie liściaste zdobienie? Lubicie podwójne stemplowanie?
Pulinka

10 komentarzy:

  1. ta zielen na zdobieniu bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie :) Szkoda, że ta zieleń na jako stemple się nie sprawdziła, bo wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie liczyłam na nią mocno, a się rozczarowałam :(

      Usuń
  3. Śliczne! Zazwyczaj nie lubię zielonych motywów, ale te są naprawdę piękne i soczyste! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się jednak podoba :)

      Usuń
  4. piękna ta zieleń do stempli! szkoda tylko, że tak mało ją widać :( pomysł z podwójnymi stemplami świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bardzo słabo kryje :( Jakoś trzeba sobie radzić :D

      Usuń
  5. Mimo, że podwójne stemple wyszły niejako z musu, to efekt mi się szalenie podoba. Biel pasuje tutaj idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.