艣roda, 18 kwietnia 2018

NCLA She's a Doll - swatche ca艂ej kolekcji 馃拝

Wiosna w pe艂ni, wi臋c najwy偶szy czas pokaza膰 Wam ca艂膮 wiosenn膮 kolekcj臋 NCLA She's a doll. Zrobi艂abym to wcze艣niej, ale po zrobieniu swatchy trzech lakier贸w (kt贸re mia艂am, bo dosta艂am je na tym spotkaniu w grudniu w Warszawie) stwierdzi艂am, 偶e g艂upio tak pokazywa膰 kolekcj臋 bez jednego gagatka. Zrobi艂am wi臋c szybkie zam贸wienie na stronie producenta, na kt贸re musia艂am chwilk臋 poczeka膰, bo akurat by艂 okres 艣wi膮teczny. M贸wi臋 o tym, bo ma to troch臋 wp艂yw na zdj臋cia, poniewa偶 paznokcie s膮 d艂u偶sze przy prezentacji jednego z nich. Wszystkie (dwa :D) lakiery, kt贸re wtedy do艂膮czy艂y do mojej lakierowej rodzinki pokazywa艂am Wam na Instastory - robi臋 tak z ka偶d膮 paczk膮, kt贸ra wi膮偶e si臋 z blogiem, wi臋c je艣li interesuje Was to, co kupuj臋, lub (rzadziej) dostaj臋, to koniecznie mnie tam zaobserwujcie - tutaj link do mojego konta.


Przejd藕my jednak do samych lakier贸w. Kolekcja She's a doll (czyli dos艂ownie "Ona jest lalk膮") sk艂ada si臋 z czterech lakier贸w: dw贸ch neonk贸w w kolorze r贸偶u i koralowym (pomara艅czowym z domieszk膮 r贸偶u) oraz z turkusu i fioletowego brokatu. Neonki wysychaj膮 do matu, a pozosta艂e kolory do satyny. Wszystkie maj膮 klasyczny, prosty p臋dzelek, 13,3ml pojemno艣ci i bardzo szybko wysychaj膮 (tzn. po pomalowaniu wszystkich paznokci pierwsz膮 warstw膮 mo偶na zacz膮膰 nak艂ada膰 drug膮, przy nast臋pnych trzeba poczeka膰 kilka minut). Wi臋cej szczeg贸艂贸w o ka偶dym z nich znajdziecie poni偶ej. Kolejno艣膰 nie jest przypadkowa - u艂o偶y艂am nazwy tak, 偶eby mia艂y jaki艣 sens, ale podam Wam go na ko艅cu tego posta ;) .


Pierwszy w kolejno艣ci jest Hey, Doll!. Jest to jeden z neonk贸w, o pi臋knym, koralowym kolorze. Idealnie sprawdzi si臋 podczas wakacji. Nawet je艣li nie lubicie takich rzucaj膮cych si臋 w oczy kolor贸w, to warto rozwa偶y膰 go jako dodatek lub akcent na jednym paznokciu. Niestety jego wad膮 jest krycie, poniewa偶 nale偶y on raczej do tych kremowo-偶elkowych neon贸w. Na moich paznokciach widzicie solo 5 warstw tego lakieru, ale pami臋tajcie, 偶e je艣li Wasze s膮 kr贸tsze, ni偶 moje, to b臋dziecie potrzebowa艂y o jedn膮 warstw臋 mniej. Pr贸bowa艂am nak艂ada膰 go te偶 na biel, ale i tak w sumie (razem z dwoma warstwami bieli) wysz艂o ich tyle samo, wi臋c nawet nie zrobi艂am zdj臋膰. Na bieli kolor wychodzi jednak bardziej 'zakre艣laczowy', je艣li wi臋c na taki efekt liczycie, to polecam Wam go spr贸bowa膰.
Lakier na zdj臋ciach troch臋 zb膮belkowa艂, ale jest to wina bazy, a nie jego.







Kolejnym lakierem jest Life is your creation. Jest to klasyczny, kremowy turkusik, kt贸ry wysycha do satyny. My艣l臋, 偶e ka偶da z nas powinna lub ma taki kolor w swojej kolekcji. Szczerze m贸wi膮c nie pa艂am do niego jakim艣 wielkim uczuciem - jest 艂adny, dobrze kryje, bo po 2-3 warstwach, ale jednak nie czuj臋 si臋 chyba dobrze w takim morskim odcieniu, chocia偶 jako blondynka powinnam chyba go lubi膰. Wydaje mi si臋 jednak, 偶e lepiej b臋dzie wygl膮da艂 do bardziej opalonych d艂oni. 






Nast臋pnym lakierem jest Let's go party. Jest to m贸j ulubieniec z tej kolekcji i podoba si臋 on chyba ka偶demu - nawet m贸j ch艂opak zapyta艂, co takiego mam na paznokciach! Ten lakier to po艂膮czenie bezbarwnej bazy z mn贸stwem fioletowych drobinek, kt贸re 艣wietnie odbijaj膮 艣wiat艂o. Na zdj臋ciach widzicie 3 warstwy niepokryte top coatem, uwa偶am, 偶e to bardzo dobry wynik jak na brokat. Nie wiem jak jest w kwestii zmywania, bo profilaktycznie u偶y艂am bazy peel off. Je艣li jednak pokryjecie go jeszcze topem, szczeg贸lnie takim o wyko艅czeniu '偶elowym', to zapewniam Was, 偶e otrzymacie przegenialny efekt! A co najwa偶niejsze - nawet bez top coatu drobinki idealnie przylegaj膮 do paznokcia, o nic nie hacz膮. 






Ostatnim lakierem z tej kolekcji jest Is there anything she can't do?. Pokazywa艂am Wam go ju偶 tutaj. Jest to pi臋kny, r贸偶owy neonek, do kt贸rego mam ogromny sentyment, bo by艂 to pierwszy lakier marki NCLA, kt贸ry na艂o偶y艂am na swoje paznokcie. Poza tym bardzo lubi臋 taki kolor na swoich paznokciach, chocia偶 wiem, 偶e dla cz臋艣ci z Was b臋dzie zbyt rzucaj膮cy si臋 w oczy, jednak my艣l臋, 偶e u ka偶dej idealnie sprawdzi si臋 podczas urlopu. W kwestii mojego ulubie艅ca klasyfikuje si臋 jednak zaraz za fioletowym brokatem, ale on jest po prostu the best. R贸偶 do pe艂nego krycia bez bia艂ej bazy potrzebuje 3-4 warstw. Tak jak Hey, Doll! jest troch臋 偶elkowy, ale jest bardziej kremowy, ni偶 lakier w kolorze koralowym z tej kolekcji. 







Lakiery nie nale偶膮 do najta艅szych, bo kosztuj膮 59 z艂, je艣li jednak mia艂yby艣cie si臋 skusi膰 na jeden z nich, to z czystym sumieniem polecam Wam Let's go party. Nie zawiedziecie si臋 na nim, jest bardzo wyj膮tkowy, niespotykany :)

Cz臋艣膰 z Was pewnie czeka na t臋 'historyjk臋' z nazw tych lakier贸w - oto i ona: Hey, Doll! Life is your creation, so let's go party. By the way, is there anything she can't do? (Cze艣膰 lalko! 呕ycie jest Twoim dzie艂em, wi臋c chod藕my na imprez臋. A propos, czy jest co艣, czego ona nie mo偶e zrobi膰?). Mo偶e troch臋 g艂upie, nie do ko艅ca z sensem, ale te nazwy tak bardzo mi si臋 podobaj膮, 偶e nie mog艂am si臋 oprze膰, 偶eby nie 'stworzy膰' z nich czego艣 ;)

Jak Wam si臋 podoba ta kolekcja? Kt贸ry艣 z lakier贸w wpad艂 Wam szczeg贸lnie w oko?
Pulinka

PS. Nie jest to wpis sponsorowany, czy te偶 zwi膮zany ze wsp贸艂prac膮. Trzy lakiery dosta艂am od marki NCLA, jeden kupi艂am za w艂asne pieni膮dze. Fakt, 偶e dosta艂am lakiery nie wp艂ywa na moj膮 opini臋 o nich. 

26 komentarzy:

  1. Mam 2 lakiery z tej kolekcji - r贸偶 i fiolet i z obu jestem zadowolona. Cho膰 jakbym mia艂a wskaza膰 tylko jeden lakier, to faworytem by艂by fiolecik, boski jest ♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kolorki w sam raz w moim gu艣cie ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo si臋 ciesz臋! Kt贸ry艣 wyl膮dowa艂 na Twojej wish li艣cie? :)

      Usu艅
  3. Life is your creation najbardziej mi si臋 podoba - uwielbiam ten odcie艅! ♥ Ale fiolet jest te偶 bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ty jeste艣 fank膮 takich odcieni, wi臋c nie dziwi臋 si臋, 偶e Ci si臋 podoba :D Fiolet jest wed艂ug mnie najlepszy z tej kolekcji :)

      Usu艅
  4. Te偶 mam Hey doll i mnie niestety zawiod艂o krycie... Ja jestem nauczona, 偶e k艂ad臋 max 2 warstwy wi臋c tutaj jest ogromna r贸偶nica ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No w艂a艣nie to nie do ko艅ca to, czego si臋 spodziewa艂am :(

      Usu艅
  5. r贸偶owy i fioletowy naj! :) akurat ja posiadam pozosta艂e dwa :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kurcz臋, szkoda! Bo fiolet jest akurat najlepszy z ca艂ej czw贸rki, a koral wed艂ug mnie plasuje si臋 na ostatnim miejscu :(

      Usu艅
  6. Kolorki 艣liczne, najlepszy brokat <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Chyba ka偶demu si臋 podoba, ma w sobie to co艣 :)

      Usu艅
  7. Kolory idealne na lato :) Fiolet jest fajny, ale ten turkusik te偶 niczego sobie ;-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Turkus jest te偶 艂adny, ale po prostu nie do ko艅ca jest 'm贸j' :)

      Usu艅
  8. Jak ju偶 pisa艂am na insta r贸偶 podoba mi si臋 najwi臋cej, ale turkus te偶 jest super!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi te偶 r贸偶 si臋 bardzo podoba, wi臋c nie dziwi臋 si臋 Twojemu wyborowi :)

      Usu艅
  9. Wow, jakie kolorki <3 Przepi臋kny r贸偶owy :)

    OdpowiedzUsu艅

Bardzo ch臋tnie przeczytam Twoj膮 opini臋, a tak偶e o Twoim do艣wiadczeniu. Prosz臋 jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na ka偶dy komentarz.
Dla post贸w starszych ni偶 14 dni jest w艂膮czona moderacja.