niedziela, 8 kwietnia 2018

Lustro na paznokciach

Nie wiem jak Wy, ale ja marzyłam o lustrze na paznokciach już od dłuższego czasu. Chciałam, żeby to była taka prawdziwa, 100% tafla, a nie tylko jej (marna zazwyczaj) imitacja. Ponieważ ciągle szukałam czegoś takiego, to stwierdziłam, że dam szansę temu zestawowi, który zawiera srebrny lakier do paznokci oraz bazę. Muszę się tutaj przyznać, że gdy już do mnie doszedł, to myślałam, że jest to top i lakier, więc nie nałożyłam ich w poprawnej kolejności. Efekt był słaby, lakier się ściągał, zrobiły się smugi - masakra. Pokryłam go bazą, która była dołączona do zestawu i wcale nie poprawiła efektu. Stwierdziłam po tym, że spróbuję nałożyć na nią jeszcze jedną warstwę lakieru, żeby wszystko wygładzić, chciałam, żeby to wyglądało jakoś po ludzku. I przeżyłam wtedy szok - lakier na moich oczach stał się prawie idealnym lustrem. Jest co prawda za małe, żeby się w nim przeglądać, dodatkowo także zakrzywione, ale wygląda genialnie, odbija otoczenie. Niestety na zdjęciach wygląda trochę gorzej, niż w rzeczywistości, ale wydaje mi się, że i tak widać, że jest to lustro. Będzie on wyglądał tym lepiej, im bardziej gładkie macie paznokcie - na wzorniku jest to naprawdę idealne lusterko. Nie mam pojęcia jakie reakcje zachodzą na moich paznokciach przy aplikacji tych dwóch rzeczy, ani co takiego jest w tej bazie, że srebrny lakier tak bardzo zmienia swój wygląd, ale podoba mi się ten duet, efekt jest świetny!





Na wzorniku powyżej od lewej jest srebrny lakier położony na bazę, położony bez bazy i pokryty bazą oraz położony solo na wzornik.




Jak już pisałam - w zestawie znajduje się baza i srebrny lakier. Baza schnie kilka minut, za to srebrny lakier wysycha w kilka sekund. Baza ma przyjemny pędzelek, miękki i giętki, natomiast srebrny ma sztywny, twardy pędzelek i zdarza mu się robić kropki lakieru wokół, więc polecam malować paznokcie w miejscu, które możecie trochę pochlapać.


Przypominam, że kod LAKI10 daje Wam 10% zniżki na zakupy w sklepie BeautyBigBang.

Jak Wam się podoba ten duet? Lubicie efekt lustra na paznokciach?
Pulinka

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale w końcu to tylko paznokcie - da się je szybko zmyć ;)

      Usuń
  2. Łał, super efekt! Pyłkiem nie da się uzyskać takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pyłku będzie niedługo na blogu - ale póki co ciii 🙊 ;)

      Usuń
  3. Ja nie koniecznie lubie efekt lustra na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od Twoich preferencji - każda z nas lubi co innego ;)

      Usuń
  4. Mam podobne cudo z BPS tylko chyba w starszej wersji... przetestowałam - działa. Tylko ściera się bardzo szybko z paznokci. Jeden dzień i nie ma efektu :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie wiem, jak solo ten lakier się utrzymuje. Zapomniałam napisać o tym w poście - po zdjęciach pokryłam go tą bazą i trzymał się spoko. Efekt był taki sam, lub minimalnie mniej lustrzany ;)

      Usuń
  5. Nie skusiłam się na tego typu lakier, bo oglądane efekty były różne, ale tutaj widzę że jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam niczego podobnego. Efekt idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Cię kusi, to mogę go śmiało polecić :)

      Usuń
  7. Super efekt, ale nie widzę takiego srebra u siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie paznokcie pomalowane nim to rzeczywiście "na bogato", ale jako akcent np. na jednym paznokciu chyba byłby spoko? Jak sądzisz?

      Usuń
  8. Wow, zazdroszczę! To naprawdę jest lustro ;) Bardzo fajnie to wygląda. Dobrze, że się nie zniechęciłaś na początku po niepoprawnym nałożeniu, bo byłoby szkoda ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na szczęście się nie zniechęciłam, a sobie i wszystkim innym polecam czytanie instrukcji, czasami naprawdę się to przydaje :D

      Usuń
  9. Miałam kiedyś taki zestaw z OPI, ale takiego WOW nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technologia poszła "do przodu", więc pewnie dlatego efekt jest inny :)

      Usuń
  10. Podoba mi się, ale tylko u innych na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z czerwienią, więc doskonale Cię rozumiem :D

      Usuń
  11. Wow, fantastyczny efekt! A ta baza to nie jest tzw "wodna baza", kiedys takie były? Też mam lakier z efektem lustra, layla mirror chrome cośtam i jest szałowy, ale nie wiem czy aż tak jak ten tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak, ale nie sprawdzałam tego jeśli mam być szczera. Poza tym ten lakier i tak jest sprzedawany w zestawie z bazą, więc ;)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.