wtorek, 3 kwietnia 2018

Ostatnie Wielkanocne zdobienie, czyli wszystko na raz - kr贸lik, baranek i kurczaczek 馃惏 馃悜 馃悾

Jak sp臋dzi艂a艣 艢wi臋ta? Odpocz臋艂a艣? Mam nadziej臋, 偶e tak! Osobi艣cie zrobi艂am sobie spory detoks od internetu, dlatego dopiero teraz przychodz臋 ze zdobieniem, kt贸re towarzyszy艂o mi przez Wielkanoc (i dzie艅 dzisiejszy). Jest to po艂膮czenie dw贸ch zdobie艅, kt贸re pokazywa艂am wcze艣niej. Pierwsze z nich mo偶esz zobaczy膰 tutaj - z niego 'zapo偶yczy艂am' motyw kurczaczka. Z drugiego zdobienia, kt贸re znajdziesz tutaj, wzi臋艂am ca艂膮 reszt臋, zmieni艂am jednak troch臋 kolorystyk臋 i uk艂ad. Doda艂am jeszcze tylko forsycje, kt贸re nami臋tnie malowa艂am w zesz艂e 艢wi臋ta Wielkanocne i ca艂e zdobienie by艂o gotowe. A je艣li trafiasz tutaj tu偶 przed Wielkanoc膮, szukaj膮c pomys艂贸w na 艢wi膮teczne paznokcie, to zapraszam Ci臋 tutaj - pod tym linkiem znajdziesz wszystkie zdobienia Wielkanocne, kt贸re zrobi艂am do tej pory.












Na paznokciach palc贸w wskazuj膮cego i 艣rodkowego mam lakier Golden Rose Rich Colour nr 68, a na serdecznym lakier Eveline special effects nr 255. Malunki na tych trzech paznokciach wykona艂am przy pomocy farbek akrylowych
Na pozosta艂ych paznokciach mam lakier NCLA Tan lines. Widoczne na nich zygzaki to stemple z p艂ytki B. loves plates B.07 beauty of simplicity, a wykona艂am je przy pomocy przezroczystych stempli i lakier贸w B. loves plates & Colour Alike o nazwach B. a blue sky (niebieski), B. a lemonade (偶贸艂ty) oraz B. a lavender (fiolet). Sk贸rki zabezpieczy艂am lateksem od Beauty Big Bang.
Wszystkie paznokcie pokry艂am najpierw topem Essence Metal Shock, kt贸ry jest topem wodnym i dzi臋ki temu nie rozmazuje wzork贸w, a nast臋pnie top coatem Sally Hansen Mega shine

Jak podoba Wam si臋 to zdobienie? Dajcie zna膰 jak Wam min臋艂y 艢wi臋ta!
Pulinka

19 komentarzy:

  1. Super s艂odkie! Baranek i bazie wymiataj膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e Ci si臋 podobaj膮! Poza stemplami, to bazie i forsycje by艂o naj艂atwiej namalowa膰 :)

      Usu艅
  2. Mi si臋 podobaj膮 te kr贸liczki, a w艂a艣ciwie ich ty艂eczki :d Na wielkanoc idealne ;) Ja w tym roku zn贸w nie mia艂am nic tematycznego, ledwie zd膮偶y艂am cokolwiek zmalowa膰 ;D
    Ja wywo艂uj臋 zdj臋cia i uk艂adam opisane w albumach, uwa偶am 偶e do tych zdj臋膰 na dysku wraca si臋 zdecydowanie za rzadko, a takie szczeg贸lnie gdy le偶膮 gdzie艣 na p贸艂ce to s膮 ch臋tnie ogl膮dane ;) T膮 fotoksi膮偶k臋 paznokciow膮 zrobi艂am dla siebie, ale okaza艂o si臋 偶e wszyscy ch臋tnie j膮 ogl膮daj膮 <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo si臋 ciesz臋 i dzi臋kuj臋! M贸j ch艂opak stwierdzi艂, 偶e przypominaj膮 mu kapcie, kt贸re maj膮 przypomina膰 kr贸liczki :D

      Wow, podziwiam Ci臋, chyba nie mia艂abym takich pok艂ad贸w cierpliwo艣ci, 偶eby tak wszystko opisywa膰 :D Chocia偶 pewnie jak b臋d臋 kiedy艣 mia艂a rodzin臋, to b臋d臋 chcia艂a mie膰 takie 艂adne albumy.
      My艣l臋, 偶e problem w zdj臋ciach na dysku jest taki, 偶e jest ich mn贸stwo, a gdy wywo艂ujemy je, to przechodz膮 one ju偶 jak膮艣 selekcj臋 ;)
      Fotoksi膮偶k臋 masz mega!

      Usu艅
  3. Super! 馃榾 Ja w tym roku r贸wnie偶 na 艣wi臋ta zrobi艂am sobeibwiellanocne rysunki na pazurkach
    Zapraszam www.paulaszpinda.pl

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo! Widzia艂am Twoje zdobienie, jest urocze :)

      Usu艅
  4. The design is super pretty darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I'm very glad that you like my nail art! :D

      Usu艅
  5. Przeurocze zdobienie. Moja wielkanoc by艂a w艂oska bo tam teraz mieszkam, ale to nie to samo co klimat polskich 艣wi膮t...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋! Jestem ciekawa, jak wygl膮da tam Wielkanoc, mo偶e napiszesz o tym post? :)

      Usu艅
  6. Fajny mix na pazurkach :) Zaj膮czki wysz艂y Ci urocze ;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jest wszystko co powinno by膰 na 艣wi臋ta wielkanocne ;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Przes艂odkie s膮 te kr贸licze dupki!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋! M贸j ch艂opak por贸wna艂 ich do kapci w kszta艂cie kr贸lik贸w 馃檲

      Usu艅
  9. Trafiam tu zdecydowanie z du偶ym op贸藕nieniem :p Ale mi艂o przypomnie膰 sobie 艣wi膮teczn膮 atmosfer臋 ;)
    Ca艂e zdobienie mi si臋 podoba, pami臋tam doskonale Twoje forsycje z zesz艂ego roku. Najbardziej przypad艂y mi do gustu zaj膮czki wielkanocne, chocia偶 owieczka te偶 fajnie wygl膮da razem z baziami.
    Ciesz臋 si臋, 偶e odpocz臋艂a艣 ;) Ja troch臋 te偶.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ca艂kowicie rozumiem Twoje "op贸藕nienie" - w ko艅cu masz 偶ycie poza blogiem :)
      Jejku, nawet nie wiesz jak mi mi艂o, 偶e pami臋tasz moje forsycje! Dzi臋kuj臋! Mam nadziej臋, 偶e nabra艂a艣 (i Tereska tak偶e) si艂y na najbli偶szy czas :)

      Usu艅

Bardzo ch臋tnie przeczytam Twoj膮 opini臋, a tak偶e o Twoim do艣wiadczeniu. Prosz臋 jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na ka偶dy komentarz.
Dla post贸w starszych ni偶 14 dni jest w艂膮czona moderacja.