poniedziałek, 26 września 2016

Neonowe cieniowane stemplowanie na czarnym tle

Wróciłam z gór! I chociaż mam wrażenie, że życie w Warszawie nie jest moje, tylko jakiejś innej osoby, a moje miejsce jest w Beskidach, to bardzo cieszę się na myśl o powrocie do blogowania :)

Wróćmy jednak na chwilę do czasu sprzed mojego wyjazdu. 3 września w sklepie Colour Alike można było zrobić zakupy z 40% rabatem, z którego oczywiście 'musiałam' skorzystać. Najbardziej czaiłam się na neonowe lakiery do stempli, które zostały niedawno wypuszczone, ale w koszyku znalazły się też inne kolory, o których już niedługo na blogu (a może chcecie haul?). Swoją drogą to neonowe lakiery do stemplowania w przypadku Ani, czyli właścicielki B. loves Plates - firmy która współpracuje z Colour Alike jeśli chodzi o lakiery do stemplowania, były tylko kwestią czasu. 
Zamówienie otrzymałam kilka dni przed moim wyjazdem i od razu przetestowałam część lakierów - tak powstało neonowe cieniowane stemplowanie na czarnym tle. Dzięki temu, że każdy paznokieć jest inny możecie zobaczyć wszystkie kolory z tej serii. Nie wszystkie na paznokciach dają po oczach, ale to chyba przez łączenie kolorów w cieniowaniu.






Lakiery od lewej: B. a Fuchsia Flash, B. a Cobalt Kick, B. a Green Light, B. a Electric Orange, B. a Yellow Glow, Seche Vite, Miss sporty peel off, Sally Hansen nr 370 Black out. 
Wzór pochodzi z płytki B. loves Plates nr B.01 geometry is perfect.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie neonki?
Pulinka

20 komentarzy:

  1. ta baza peel off z miss sporty jest genialna:) nigdy wcześniej nie spotkalam się z tego typu produktem, a jest naprawde swietny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym się nie sprawdziła, ale ja ją bardzo lubię :) Polecam wypróbować, jeśli nigdy wcześniej nie miałaś do czynienia z takim produktem :)

      Usuń
  2. Neony to zbytnio nie mój klimat, ale tu w połączeniu z czernią bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wskazujący wyszedł perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to mi najbardziej podoba się kciuk, ale dziękuję :D

      Usuń
  4. Nie wiedziałam o tej promocji :D jestem beznadziejną lakieromaniaczką :D Zdobienie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką tam beznadziejną, po prostu Cię ominęła i tyle :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. nie wierzę, że przegapiłam tę promocję.. ale ze mnie gapa! a mnie się marzą lakiery do stempli z serii metalicznej ;) super ci wyszło to cieniowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery świetnie sobie poradziły na tym tle :) Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie :) Że też się nie załapałam na tę promocję, dowiedziałam się niestety za późno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ją przegapiłaś, ale może niedługo znowu jakaś będzie :)

      Usuń
  8. Musiałam sobie teraz odpuścić promocję, ale szalenie podobają mi się te neonki do stempli ,a Twoje mani wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale za jakiś czas pewnie znowu zrobią promocję :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.