niedziela, 30 lipca 2017

Jelonki! < 3

Która z nas nie uwielbia naklejek wodnych? Są super - w prosty, przyjemny i szybki sposób można stworzyć coś wow na swoich paznokciach. Niektórzy uważają to za małe oszukiwanie, ale ja tak nie myślę, w końcu tak można określić też stemple i każdy inny sposób ozdabiania paznokci, który nie jest ręcznym malowaniem. Dla mnie jednak naklejki wodne są świetną alternatywą, szczególnie gdy nie mamy za dużo czasu. Bardzo lubię wybierać je też do testów, w ramach współpracy (szczególnie dlatego, że normalnie jest mi ich szkoda i zostawiam je na większe okazje, podczas gdy na te większe robię jakieś bardziej skomplikowane zdobienia - logika :D ). Tak też było, gdy po przerwie odezwała się do mnie jedna z pracownic Born Pretty Store. Wybrałam sobie do testów m.in. arkusz naklejek wodnych, z którego jeden wzór możecie zobaczyć poniżej.





Tym razem moje paznokcie są bardzo krótkie. Powód jest prosty - poszłam do nowej pracy i nie wiedziałam, czy mogę mieć długie i kolorowe paznokcie. Wyobraźcie sobie moją minę, gdy przy kserze spotkałam koleżanki z pracy podziwiające długie, tęczowe paznokcie jednej z nich, podczas gdy ja poprzedniego dnia zmywałam i spiłowywałam swoje paznokcie :D 



Początkowo miałam postawić na inny wzór (konkretnie to psy, które możecie zobaczyć na dole, na zdjęciu gdzie jest pokazany cały arkusz), ale powiedzcie - czy te jelonki nie są przeurocze? Czy ktoś patrząc na nie może się im oprzeć? ;) 
Poza tym na psiaki miałam trochę za krótkie paznokcie, ale jak tylko trochę podrosną, to na pewno Wam je pokażę!




Bazą pod naklejki wodne jest lakier Eveline vinyl gel nr 202 (całą kolekcję i moją recenzję możecie zobaczyć tutaj).
Naklejki pokryłam top coatem z Rimmela z serii super gel. 


Jeśli chodzi o same naklejki to znajdziecie je tutaj. Za cenę $1,59 dostajemy 12 różnych wzorów całopaznokciowych. Uważam, że to bardzo tanio. Wszystkie wzorki są w zwierzaki - znajdziemy tutaj pandy, jelonki, chomiki, psy i koty. Według mnie wszystkie są urocze! 
Nie miałam żadnych problemów z nakładaniem ich na paznokcie. Jedyne co, to mogłyby być trochę szersze, ale wystarczy dobrze dobrać bazę (lub delikatnie domalować z boku) i nic nie widać. 


Przypominam Wam o kodzie rabatowym PAPK31, który daje Wam 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione rzeczy.

Co myślicie o naklejkach wodnych? Lubicie ich używać?
Pulinka

32 komentarze:

  1. Ze wszystkich zdobien, naklejki wodną kocham najrzadziej i jestem ich najwieksza fanka :). Jelonkinsa przepiekne, chociaz czesciej stawiam na kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię! Haha, widzę, że mamy podobne upodobania - ale jelonki mają w porożach kwiaty, więc chyba też się liczy ;D

      Usuń
  2. Przepiękne są. :) Ja też bardzo lubię naklejki, i w sumie sama nie wiem, dlaczego tak mało ich używam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba spróbuję z tymi naklejkami. Ostatnio mam mniej czasu na ręczne zdobienia.
    Zabawna sytuacja w pracy. :)
    Rzeczywiście słodko wyglądają. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam uwielbiam naklejki wodne! Prosta i szybka metoda a rezultaty są świetne! Bardzo fajnie dobrałaś kolor lakieru do tych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te naklejki :) Mam te same tylko 50 wzorów :P Upolowałam na Aliexpress w tej samej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, mam ich masę, ale i tak zawsze "szkoda" mi ich zużywać ^^ Ze wszystkich wzorków, właśnie najbardziej podobają mi się te jelonki, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, nie jestem sama :D Nie dziwię się, są przesłodkie!

      Usuń
  7. Ale śmieszne tam są chomiczki :D Ja naklejki uwielbiam, szybko i zawsze świetnie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, te chomiczki też mnie rozwaliły :D Byłam ciekawa, czy ktoś jeszcze (oprócz mnie) zwróci na nie uwagę :D
      Zgadzam się z Tobą w 100% :)

      Usuń
  8. Jelonki są przeurocze! Pięknie komponują się z tym odcieniem lakieru.
    Ja tam najpierw pytam czy muszę, a dopiero potem skracam paznokcie. :D Tym sposobem nawet na zajęciach wf się uchowałam. (Póki nie dostałam w paznokieć piłką od kosza i musiałam lecieć do pielęgniarki... :P)
    Zresztą nawet na kursie paznokci udało mi się zachować dość długie pazurki. Grunt to się nie poddawać. :D
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Według mnie wszystko da się robić z długimi paznokciami (no, poza pracą typu pielęgniarka, lekarz itp.), kwestia przyzwyczajenia się :)
      Od samego czytania o koszu bolą mnie paznokcie, współczuję! :(

      Usuń
  9. Bardzo lubię naklejki wodne, chociaż u siebie na paznokciach niekoniecznie ze zwierzęcymi motywami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w naklejkach wodnych chyba każdy znajdzie jakiś wzór dla siebie :)

      Usuń
  10. So Gorgeous

    =Sony
    https://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :) Ja mam podobnie jak Ty :) mam ich całkiem sporo ale rzadko używam, bo szkoda, że są tylko na raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja tak mam :D Z tego powodu wolę stemple :)

      Usuń
  12. Ależ pięknie wyglądają te naklejki, szczerze powiem, że jeszcze takich nie widziałam. Ślicznie wygląda całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bps się stara bardzo :) Dziękuję :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.