czwartek, 30 listopada 2017

Folia transferowa po raz kolejny

Przyznaję - przez ostatnie prawie dwa tygodnie nie miałam serca do paznokci. Wszystko przez to, że złamałam jednego z nich do krwi, w dodatku u lewej ręki. Ostatnio jednak próbowałam go przedłużyć i udało się! W końcu wszystkie paznokcie mam równej długości :) Co prawda na to, że odrosną do takich, jak ze zdjęć z dzisiejszego postu jeszcze trochę poczekamy, ale to zawsze już jakiś kroczek do przodu, wreszcie mogę je malować :)
Tymczasem chciałabym Wam pokazać znowu folię transferową, o której pisałam tutaj. Nie mogłam się powstrzymać przed użyciem jej po raz drugi, tym razem jednak użyłam innego wzoru i jasnej bazy. Według mnie to holo wygląda obłędnie, nawet jeśli po pokryciu topami już nie jest aż takie fajne. Nie miałam też żadnych problemów z odbijaniem tego wzoru, co czasami się dzieje, chociaż raczej w przypadku odbijania folii, która pokryje paznokieć w 100%.






Poniżej paznokcie pokryte topami. Od kciuka są to: Sally Hansen Diamond Flash, Sally Hansen Insta Dri, Sally Hansen Mega Shine, Wibo incredible gel oraz Essence Metal Shock (water-based top coat). Niestety wszystkie trochę 'zjadły' efekt holo.





Bazą zdobienia jest Rimmel Super Gel nr 013 bare hug.
Oprócz tego użyłam wspomnianej już folii transferowej, którą dostaniecie tutaj oraz kleju do folii, który jest dostępny tutaj. Oba te przedmioty dostałam w ramach współpracy. 
Jeśli chodzi o sam klej, to po wyschnięciu dobrze się klei i jest bardzo podobny do tego, który kilka lat temu kupiłam w małym sklepiku w Warszawie (i który uwielbiam). Mógłby mieć tylko lepszy pędzelek - ten, który ja dostałam jest sztywny, ale da się przy jego pomocy pokryć paznokcie.

 
 



Przypominam o kodzie LAKI10, który daje Wam 10% zniżki.

Używacie folii transferowych? Wolicie takie z wzorkami, czy pokrywające paznokieć w 100%?
Pulinka

17 komentarzy:

  1. Mam taką jedną folię i bardzo lubię tą formę zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ta folia. Z niecierpliwoscia czekam za swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, co zrobiłaś na swoich paznokciach - cudnie to wyglądało :)

      Usuń
  3. Wow, mega mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny efekt ! Błyszczące !

    OdpowiedzUsuń
  5. So so beautiful

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.