piątek, 19 stycznia 2018

Różowo-różowe

Ostatnio obiecałam Wam kolejne różowe zdobienie, to jest jednak bardziej stonowane, delikatne, niż poprzednie. O tym, że je zrobię mówiłam Wam już tutaj, gdy pokazywałam Wam tę płytkę i w sumie zrobiłam je niedługo potem. Trochę czekało na swoją kolej i dlatego też mam na nim takie długie paznokcie (wydaje mi się, że to właśnie podczas noszenia tego zdobienia złamałam paznokcia do krwi ;< Można powiedzieć, że nie wytrzymały ciężaru zwierzaków :P ), a zdjęcia robione były jeszcze poprzednim telefonem. 
Jeśli chodzi o płytkę, to ma ona śliczne, geometryczne wzory zwierząt, które podobały mi się już od dłuższego czasu. Tym razem na paznokciach nie wylądował wilk, tylko podwójne stemplowanie samych różowych zwierzaczków - flaminga, świnki i jednorożca.  












Bazą pod zdobienie był lakier Life nr 304. Na niego wystemplowałam wzory z płytki BP-L089, którą możecie dostać tutaj. Stemplowałam przezroczystym stemplem oraz lakierem B. loves plates & Colour Alike o nazwie B. a sweetheart i miss sporty wonder metal nr 040. Skórki zabezpieczyłam preparatem Kasako Docai. Całość pokryłam top coatem Sally Hansen Diamond Flash.  

Przypominam o kodzie rabatowym PAPK31 do sklepu BornPrettyStore.com

Jak Wam się podobają takie różowe paznokcie? Robiłyście kiedyś podwójne stemplowanie? 
Pulinka

31 komentarzy:

  1. jezu :O cudo! :O są przepiękne! :D

    zapraszam również do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy post, a w nim konkurs dla czytelników :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tak na przyszłość, to prosiłabym jednak o niereklamowanie się w komentarzach :)

      Usuń
  2. O Wow ale perfekcyjnie wystemplowane! Cudowne sa te pazurki kochana, na prawdę genialna robota 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A stemplowanie było łatwe, bo używałam przezroczystego stempla :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tymi zwierzakami z origami! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, osoba, która projektowała te wzory miała naprawdę świetny pomysł :)

      Usuń
  4. Ciekawy efekt wyszedł :) Czekam na tą płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto na nią poczekać, bo ma naprawdę fajne wzory :)

      Usuń
  5. Takiego odcienia różu mi właśnie brakuje *.* Świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak dokładniej to miałam taką jakoś w listopadzie, zanim złamałam paznokcia :(

      Usuń
  7. Wyszło tak trochę trójwymiarowo ;) Podoba mi się :) Moim zdaniem najlepiej prezentują się flamingi, ale całość wygląda bardzo ładnie.
    Nie miałam nigdy lakieru z tej firmy co ten bazowy nude. Gdzie je kupujesz i czy warto? ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Flamingi mają swój urok :)
      Kupiłam go w Super Pharmie w zestawie z topem (w sumie wzięłam zestaw dlatego, że był tańszy od top coatu kupowanego solo :P ). Według mnie to taki spoko lakier, klasyczny, w miarę szybko wysycha, mógłby mieć tylko mniejszą pojemność ;)

      Usuń
  8. Świetnie dobrane kolory, bardzo ładnie to wszystko wygląda! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo cieszę się, że Ci się podoba :)
      Tak na przyszłość, to prosiłabym jednak o niereklamowanie się w komentarzach :)

      Usuń
  9. Baaardzo podoba mi się ta płytka, czeka teraz na swoją kolej w koszyczku na Ali :D bardzo ładne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem ciekawa, jak Ty ją wykorzystasz, gdy już dotrze do Ciebie :)

      Usuń
  10. Ale słodkie zdobienie dodałaś! Wyszedł Ci przepiękny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma coś w sobie, prawda? Taki delikatny i klasyczny ;)

      Usuń
  12. Jakie piękne <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. This is so beautiful. I love that base color.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.