poniedziałek, 12 marca 2018

Żółte tulipany

Chciałabym napisać, że te paznokcie nosiłam w 8 marca, w Dniu Kobiet i żeby ten post ukazał się właśnie tego dnia. Niestety, życie nie jest idealne, a ja nie umiem cofać się w czasie. Dzień Kobiet z powodu choroby spędziłam w łóżku, bez specjalnych paznokci, natomiast przedwczoraj odwiedził mnie mój chłopak i przywiózł ze sobą kwiaty i sporo słodyczy (mogliście to widzieć na moim niepaznokciowym instagramie, pulinka18). Z kolei wczoraj, pomiędzy jednym, a drugim atakiem kaszlu, zdecydowałam się pomalować paznokcie. Oczywiście padło na motyw żółtych tulipanów, które to dostałam i które możecie też zobaczyć w tle zdjęć.


 






Bazą zdobienia był jasnoróżowy lakier Eveline Vinyl Gel nr 202 (ten i inne kolory z tej serii pokazywałam Wam tutaj).
Stemplowałam przy pomocy czarnego lakieru z Born Pretty Store i przezroczystego stempla. Wzór pochodzi z płytki B. loves plates B.02 flower power
Skórki zabezpieczyłam lateksem z BeautyBigBang - to mój najnowszy nabytek i nie wiem czemu ma napisane na buteleczce "nail polish". Na pewno napiszę Wam o nim więcej niedługo.
Po odbiciu wzoru na paznokciach pokolorowałam je żółtym tintem z P2 gloss goes neon 010 spaceshot.
Całość pokryłam top coatem Seche Vite.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie dostawać kwiaty?
Pulinka

23 komentarze:

  1. Ale ładnie, super wiosennie! I piękne zdjęcia ♥ Cudne zdobienie ♥
    Lubię dostawać kwiaty, bo nie mają kalorii - w przeciwieństwie do czekoladek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Kalorie to jakiś durny wymysł! Przecież wiadomo, że czekoladki są perfekcyjne ♥ ;D

      Usuń
  2. Piękne tulipany 🌷 Niby takie proste zdobienie a można się gapić i gapić 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W końcu (kalendarzowa) wiosna już niedługo :)

      Usuń
  4. bardzo lubię ten wzór i żółte tulipany też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór jest piękny! Która z nas nie lubi kwiatków 🌷

      Usuń
  5. WOW! Totalnie wiosenne mani, bardzo mi się podoba :) Te tulipanki mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ania stworzyła cudny wzór 🌷

      Usuń
    2. Ale na pierwszy rzut oka jakoś te tulipany mnie nie przekonały, za to każde zdobienie które z nimi widzę mnie zachwyca! :)

      Usuń
    3. Czasami tak jest, dokładnie tak samo mam z ubraniami - na wieszaku jest meh, a na mnie miłość (albo odwrotnie :D ). Trzeba sprawdzić wszystkiego, bo czasami niepozorne rzeczy potrafią zachwycać :)

      Usuń
  6. Ale super! Wiosna na całego ;) Zdobienie i wyszły świetnie :)
    Zdrowiej!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym żółtym im cudnie!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nie tylko mnie dopadło choróbsko ;( tulipanki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, taka pogoda teraz :( Byle do lata :)
      Dziękuję!

      Usuń
  9. Śliczne! Nie lubię tulipanów w wazonie, ale w twoim mani wyglądają super. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Osobiście zauważyłam, że wszystko zależy od tego, kto daje kwiaty :)

      Usuń
  10. ślicznie wyglądają :)
    no i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.