niedziela, 25 marca 2018

Pastelove galaxy

Pewnie każda z nas, paznokciomaniaczek, ma listę zdobień, które chce zrobić. Na mojej bardzo długo wisiało zdobienie galaxy. Nie chodzi jednak o takie zwykłe, w ciemnych kolorach, tylko o jasne, pastelowe paznokcie. 'Mroczniejszą' wersję pokazywałam już kilka razy i za każdym cieszyła się ona dużą popularnością. Jeśli któreś z nich przegapiłaś, to po kliknięciu tutaj zobaczysz wszystkie moje zdobienia o tej tematyce. Mam nadzieję, że moje pastelowe galaxy spodoba Ci się jeszcze bardziej, niż to w tradycyjnych kolorach, tym bardziej, że ma w sobie coś wiosennego ;)












Bazą całego zdobienia był lakier Golden Rose Color Expert nt 66. Na nim gąbeczką 'ciapałam' innymi lakierami - Golden Rose Rich Colour nr 68, Astor quick&shine nr 403 Vibrant Purple, Sally Hansen complete salon manicure nr 543 Berry Important oraz P2 Gloss goes neon color activator
Zanim jednak to zrobiłam to zabezpieczyłam skórki lateksem z Beauty Big Bang - recenzja na pewno pojawi się już niedługo. 
Całość pokryłam topem Sally Hansen Mega Shine.

Jak Wam się podoba taka jaśniejsza wersja galaxy? Robiłyście to zdobienie u siebie?
Pulinka

12 komentarzy:

  1. Takiego galaxy jeszcze u mnie nie było! Po Twoim wpisie zastanawiam się właściwie dlaczego nie? Przecież galaxy w pastelach wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Jeśli zrobisz podobne zdobienie, to koniecznie daj znać :)

      Usuń
  2. Oczywiście, że mi się podoba ;) Robiłam pastelowe, za to zwykłego jeszcze nie...
    Śliczny ten fioletowy lakier Golden Rose :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić też zwykłe, galaxy mają swój urok :)
      Też mi się bardzo podoba, lubię go i często używam (mój chłopak też lubi jak go mam na paznokciach) :)

      Usuń
  3. Super! Mimo, że galaxy robiłam kilka razy, to takiego ślicznego pastelowego jeszcze nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba i polecam spróbować zrobić też takie pastelowe :)

      Usuń
  4. Ślicznie to wygląda! Robiłam wiele razy, ale w ciemniejszych kolorach, na czerni i granacie :) Twoja jasna wersja jest super, oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę, to polecam spróbować zrobić pastelowe galaxy :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Super! :D Też w końcu muszę zrobić pastelowe galaxy... :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.