niedziela, 20 maja 2018

III tydzień Creative Nail Party - Kwietny wianek

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem na kolejny tydzień Creative Nail Party organizowany przez Paulinę. Przypominam, że po każdym tygodniu na jej blogu możecie zobaczyć zestawienie wszystkim zmalowanych prac. Serdecznie polecam tam zajrzeć, bo dziewczyny robią piękne prace!
W tym tygodniu motywem przewodnim są kwiaty. Bardzo lubię ten wzór na paznokciach i często go noszę szczególnie ostatnimi czasy. Tym razem postawiłam na bardzo prosty, ręcznie malowany wzór białych kwiatów ze złotymi środkami, który pojawił się na dwóch paznokciach. Do ręcznego malowania namówiła mnie trochę Żaneta na swoim instagramie, bo ostatnim razem malowałam coś ręcznie chyba na Wielkanoc. Swoją drogą, jeśli jeszcze nie znacie cudów, które Żaneta tworzy na swoich paznokciach, to koniecznie odwiedźcie jej bloga!
Na kciuku z kolei poszalałam i przyczepiłam ozdoby 3D. Kiedyś potrafiłam w nich chodzić kilka dni i mi nie przeszkadzały, teraz jednak uważam, że nadają się one tylko do zdjęć i zaraz po ich zrobieniu zdjęłam je z paznokci. Nie wiem, czy to starość, czy po prostu fakt, że chociażby więcej gotuję, ale widać po tym, jak zmieniają się nasze preferencje ;)
Dwa pozostałe paznokcie ozdobiłam ćwiekami, całość pokryłam topem i gotowe :) 







Lakierem bazowym jest Pierre Rene nr 315 Summer Love, który solo możecie zobaczyć poniżej. Ma bardzo ładny, różowy, typowo malinowy kolor. Kryje w pełni po 2 warstwach, szybko wysycha.
Kwiatki namalowałam przy pomocy białej farbki akrylowej oraz złotego lakieru Carla nr 186.
Ćwieki i kwiatki 3D przyczepiłam za pomocą odżywki Sally Hansen Hard as Nails
Całość pokryłam Glisten&Glow top coat.


Lakier Pierre Rene nr 315 Summer Love otrzymałam od firmy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.



Jak Wam się podobają moje kwiatki? Lubicie ten motyw? 
Pulinka

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjny efekt, też taki motyw poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To zdobienie jest bardzo łatwe do wykonania, jeśli Ci się podoba, to spróbuj go otworzyć na swoich paznokciach (oznacz mnie wtedy na insta/blogu/fb) :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Malując nie myślałam o żadnym konkretnym kwiatku, ale masz rację, wyszły stokrotki :)

      Usuń
  3. Wow, bardzo ciekawy efekt, chociaż nie do końca w moim stylu. Mimo wszystko pomysł z kwiatkiem na kciuku super, szkoda tylko, że taka ozdoba nie jest praktyczna i nie można jej nosić nieco dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety, wszelkie takie ozdoby wyglądają super na zdjęciach, ale nie są praktyczne :(

      Usuń
  4. Widziałam już te słodkie kwiatki na insta, super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the pattern too...the thumb design not so much.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! The 3D details isn't very comfortable :(

      Usuń
  6. Śliczne, bardzo mi się podobają takie proste kwiatowe motywy. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.