sobota, 12 maja 2018

II tydzień Creative Nail Party - na niebie

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem wykonanym na projekt Creative Nail Party. W zeszłym tygodniu malowałyśmy paznokcie na żółto, natomiast w tym tygodniu malujemy niebo. Widziałam już kilka prac zrobionych przez uczestniczki projektu i przeważają te obrazujące niebo w ciągu dnia. W przypadku mojej pracy postanowiłam pokazać niebo nocą - zrobiłam paznokcie galaxy, które już kilka razy mogłyście oglądać na moim blogu. Te jednak są dla mnie wyjątkowe i najprostsze w wykonaniu. Tym razem nie używałam bowiem mnóstwa lakierów, gąbek, nie robiłam przejść, ponieważ bazą tego zdobienia jest piękny, magnetyczny lakier Masura 904-195 The Universe, który w zależności od kąta, pod którym patrzymy na paznokcie ma inny kolor - jest w danym miejscu jaśniejszy lub ciemniejszy, a w dodatku ma mnóstwo drobinek, które widać szczególnie na zdjęciach makro. Fajnie to wygląda, szczególnie ze świadomością, że nie kosztowało mnie to dużego nakładu pracy, wystarczyło pomalować nim paznokcie, przyłożyć magnes, namalować farbką gwiazdki oraz kropki i pokryć całość topem. W sumie, oprócz farbek, wszystkie użyte tutaj produkty trafiły do mnie dzięki dzięki Gosi (jeśli jeszcze nie znacie jej kanału, to koniecznie zajrzyjcie, dzisiaj wstawiła swatche innego, magnetycznego lakieru od Masury). 


Masura 904-195 The Universe


Masura 904-195 The Universe





Masura 904-195 The Universe



Glisten & Glow top coat

Masura - Precious Stones - 904-113 Magnet


Bazą tego zdobienia był wspomniany już lakier Masura 904-195 The Universe. Żeby jego magnetyczne właściwości zadziałały użyłam magnesu Masura - Precious Stones - 904-113 Magnet.
Biała farbka pochodzi ze sklepu Flying Tiger. 
Całość pokryłam top coatem Glisten & Glow.

Wyzwanie #creativenailparty na wiosnę - kreatywne zdobienia paznokci, tematy

Jak Wam się podoba takie proste zdobienie galaxy? Lubicie lakiery magnetyczne?
Pulinka

PS. Fakt, że większość produktów pochodzi z jednego sklepu jest wyłącznie kwestią tego, że pochodzą z jednego zamówienia i chciałam je przetestować :)

15 komentarzy:

  1. Ten lakier bazowy jest naprawde piękny i robi cala robote:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już na instastory, świetne jest to zdobienie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam lakier już robi robotę! Piękne galaxy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ten lakier jest kosmiczny! Idealnie nadał się do tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne galaxy! Super wyszło! :)
    Co do bazy z Neess trochę jestem zawiedziona, nie jest aż taka super jak wydawała mi się być na początku :( Ciągle ją testuję, ale raczej opinia moja będzie średnia - przed końcem miesiąca postaram się napisać na jej temat więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zgadzam się z Tobą, ta baza jest taka o niestety :( Czekam na Twój post!

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.