niedziela, 9 września 2018

Kolorowe fale

Ostatnio pokazywałam Wam jedną z najnowszych płytek B. loves plates, a dzisiaj przychodzę z kolejną z nich. Również należy do tych małych, ale wzory ma iście morskie - fale, kotwice, stery, łódki z papieru czy też koła ratunkowe. Będzie idealna na wyjazdy nad morze i nad jeziora, chociaż ja użyłam jej totalnie bez powodu, po prostu miałam na nią ochotę. W dodatku zdobienie, które dzięki niej wykonałam jest nieco niestandardowe, bo są to fale w kolorze niebieskim i różowym.

  



Jeśli chodzi o płytkę, to wzory całopaznokciowe mają wymiary około 2cm na 1,8cm, czyli spokojnie pokryją w całości większość paznokci, o ile tylko nie macie ich mega długich (moje obecnie mają około 1,6cm ;) ). Te pojedyncze wzory są różnej wielkości, jednak na małe paznokcie mogą być za duże. 


Jako lakieru do stempli użyłam lakieru, który ostatnio pokazywałam Wam jako bazę do zdobienia z kaktusami. Wówczas zapomniałam, że jest on przeznaczony do stempli, a nie na płytkę, dlatego teraz postanowiłam sprawdzić go też w oryginalnym zastosowaniu. Wypadł naprawdę dobrze - w ciepłym otoczeniu jest to jasny różowy (lub fioletowy jeśli stemplujemy na czarnej bazie), natomiast w zimnym robi się ciemnoróżowy, co możecie zobaczyć na zdjęciach niżej. 



Niebieski lakier do stempli to lakier holograficzny. Na bieli jest jaśniejszy i nie widać tak efekt holo, ale poniżej możecie zobaczyć zdjęcie na czerni - daje wtedy czadu. Na pewno pokażę go Wam też nałożonego na całą płytkę, obstawiam, że też będzie wyglądał super. Pochodzi on ze sklepu Born Pretty Store i jest w kolorze BP-FHS04 Dazzling Galaxy.


Kod PAPK31 daje Wam 10% zniżki do sklepu Born Pretty Store, ale tylko na nieprzecenione rzeczy.


W przypadku białych paznokci bazą pod zdobienie był lakier Golden Rose Rich Color nr 76, natomiast czarny lakier to Eveline Vinyl Gel nr 211 (swatche wszystkich kolorów, które do mnie trafiły). Wzór pochodzi z płytki B. loves plates B.mini - ahoy captain!. Stemplowałam lakierami z Born Pretty Store - różowym termicznym w kolorze BP-I10 Beauty in pink oraz niebieskim holograficznym BP-FHS04 Dazzling Galaxy. Skórki zabezpieczyłam lateksem z Born Pretty Store. Całość pokryłam topem Glisten&Glow

Dajcie znać, czy podoba Wam się to zdobienie! Lubicie takie klasyczne kolory bazowe?
Pulinka

8 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda, taki trójwymiarowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taka wersja morskiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo na czarnym widzę jak pięknie się on mieni *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Holo na czerni wygląda super ;) Szkoda, że na bieli nie ma takiego efektu. Ale zdobienie bardzo fajne, a lakier termiczny dodaje czegoś ciekawego :)
    Ja mam tą kaktusową płytkę i na moje paznokcie wzory całopaznokciowe są za duże :P Muszę użyć, jak trochę skrócę paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, takie uroki lakierów holo ;)
      Chyba za małe? ;) Ale Ty masz już chyba strasznie długie paznokcie :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.