艣roda, 5 wrze艣nia 2018

Kaktusowe pole 馃尩馃尩馃尩

Wiem, 偶e lato, czy raczej wakacje dla wi臋kszo艣ci ju偶 min臋艂y, ale moje jeszcze trwaj膮 (przynajmniej te od uczelni), a poza tym chyba nie mog艂abym czeka膰 a偶 do nast臋pnych wakacji 偶eby wykorzysta膰 p艂ytk臋, kt贸r膮 dopiero co kupi艂am (ca艂e zakupy z B. loves plates pokazywa艂am Wam na moim Instagramie), dlatego te偶 postanowi艂am zrobi膰 na paznokciach kaktusy, a raczej ca艂e kaktusowe pole, 艂膮cznie z lec膮cym ptakiem i s艂o艅cem. Ca艂o艣膰 jest o tyle wyj膮tkowa, 偶e jako bazy u偶y艂am lakieru termicznego. Zdobienie przypomina mi kresk贸wk臋 lub obrazek z ksi膮偶ki dla dzieci.




Je艣li chodzi o wz贸r to pochodzi on z p艂ytki B. loves plates B. mini cactus garden i ma oko艂o 7cm szeroko艣ci oraz oko艂o 1,8cm wysoko艣ci (w najwy偶szym miejscu). Obecnie na moje paznokcie to troch臋 za du偶o, ale my艣l臋, 偶e te mniejsze kaktusy spokojnie zmieszcz膮 si臋 na wi臋kszo艣膰 p艂ytek. Poza tym fragmenty (np. s艂o艅ce albo ptaki) mo偶na spokojnie stemplowa膰 niezale偶nie od kaktus贸w. 


T艂em do zdobienia by艂 lakier termiczny od Born Pretty Store w kolorze BP-I10 Beauty in pink. Na stronie sklepu wygl膮da艂o na to, 偶e zmienia kolor od jasnego do ciemnego r贸偶u, natomiast w rzeczywisto艣ci przechodzi on z jasnego fioletu gdy jest ciep艂o do ciemnego r贸偶u gdy jest zimno. Jego nak艂adanie jest dosy膰 przyjemne - szybko wysycha do matu i kryje po jednej grubszej lub dw贸ch cienkich warstwach. Minusem natomiast jest fakt, 偶e u mnie szybko wyciera艂 si臋 na ko艅c贸wkach je艣li nie zabezpieczy艂am go topem. Poza tym o ile ko艅c贸wki bardzo szybko zmieniaj膮 sw贸j kolor na r贸偶, o tyle 偶eby zrobi膰 poni偶sze zdj臋cia musia艂am si臋gn膮膰 do zamra偶arki. Prawdopodobnie w ch艂odniejsze dni to przej艣cie b臋dzie bardziej widoczne. 




Przypominam o kodzie PAPK31, kt贸ry daje Wam 10% zni偶ki na nieprzecenione artyku艂y w sklepie Born Pretty Store


Ju偶 wiecie, 偶e baz膮 do zdobienia by艂 lakier Born Pretty Store w kolorze BP-I10 Beauty in pink. Na nim odbi艂am wz贸r z p艂ytki B. loves plates B. mini cactus garden. Zrobi艂am tutaj podw贸jne stemplowanie - najpierw odbi艂am go bia艂ym lakierem B. loves plates B. an arctic snow, a potem trzema kolorami (w zale偶no艣ci od elementu): zielonym Colour Alike B. a fresh mojito, 偶贸艂tym Colour Alike B. a sunshine albo czarnym B. loves plates B. a black hole. Sk贸rki zabezpieczy艂am lateksem od Born Pretty Store. Ca艂o艣膰 pokry艂am najpierw topem Glisten&Glow, a potem matowym Golden Rose.

Jestem ciekawa czy podoba si臋 Wam to zdobienie? A mo偶e nie lubicie takich troch臋 surrealistycznych kompozycji?
Pulinka

PS. W艂a艣nie ogarn臋艂am, 偶e lakier bazowy to termiczny lakier do stempli, tak偶e nied艂ugo pewnie poka偶臋 Wam go w tej wersji :) 

14 komentarzy:

  1. Ach to blogerskie po艣wi臋cenie - r臋ce w do zamra偶arki :D Hihi. A tak serio, to fotografuj膮c termiki sama si臋 nalata艂am jak g艂upia od umywalki do aparatu i z powrotem (i tak ze 20 razy), 偶eby uchwyci膰 zmian臋 kolor贸w ;D A mani kaktusowe 艣liczne - podoba mi si臋 ta nietypowa kolorystyka - fiolet z zieleni膮 wygl膮daj膮 na prawd臋 ciekawie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, prawie 偶adne po艣wi臋cenie :D Tylko blogerki paznokciowe znaj膮 te problemy :D
      Dzi臋kuj臋! <3

      Usu艅
  2. Mnie si臋 podoba to zdobienie! I tak jak pisa艂am na insta - efekt zmiany koloru kojarzy mi si臋 przy okazji tego zdobienia jakby si臋 zmienia艂a pora dnia :) Z popo艂udnia na wiecz贸r :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, 偶e znalaz艂y艣cie wyt艂umaczenie dlaczego t艂o jest raz fioletowe, a raz r贸偶owe :D

      Usu艅
  3. Termiczne lakiery na prawd臋 s膮 genialne do zdobie艅! Ja zdecydowanie za rzadko po nie si臋gam, czas to zmieni膰! :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super zdobienie!!
    Uwielbiam lakiery termiczne, ale mam chyba tylko 2 ;(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda 偶e tak ma艂o, ale nawet 2 mo偶na du偶o zdzia艂a膰 :)

      Usu艅
  5. podoba mi si臋 zmiana koloru, wygl膮da jak zach贸d s艂o艅ca ;) kaktusy kojarz膮 mi si臋 z dzikim zachodem :D a odno艣nie truskawek, o kt贸rych mi pisa艂a艣, ja wcinam pomidory jak odkurzacz, ale nienawidz臋 zapachu pomidor贸w, kiedy polewam je wrz膮tkiem aby sparzy膰 sk贸rk臋, nie wiem dlaczego, ten zapach przypomina mi surow膮 ryb臋 :(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋 ogromnie! :)
      O prosz臋, chyba ka偶dy z nas ma jakie艣 swoje znienawidzone zapachy :)

      Usu艅
  6. Fajne t艂o do zdj臋膰 ;) I oczywi艣cie 艣wietne paznokcie! Te偶 kupi艂am t膮 p艂ytk臋 i w艂a艣nie my艣l臋, jakie zdobienie zrobi膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To znowu mata z biedry :D Dzi臋kuj臋 i czekam na Twoje zdobienie :)

      Usu艅

Bardzo ch臋tnie przeczytam Twoj膮 opini臋, a tak偶e o Twoim do艣wiadczeniu. Prosz臋 jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na ka偶dy komentarz.
Dla post贸w starszych ni偶 14 dni jest w艂膮czona moderacja.