wtorek, 2 października 2018

Jesienne liście

Dzisiejsze zdobienie jest bardzo proste, magiczne, eleganckie i jesienne. Proste, bo bazą zdobienia jest lakier magnetyczny, który tworzy magię. Ozdobiłam go podwójnym stemplowaniem, którego wzór i kolor jest iście jesienny. Tak się zapierałam przed takimi zdobieniami i jednak ugięłam się. To wszystko przez pogodę - gdy wstaję rano jest tylko kilka (zazwyczaj 1-2) stopni ciepła, a liście już spadają z drzew. I chociaż w dzień jest już cieplej, to prawda jest jedna - lato niestety już minęło.






Główną rolę w tym zdobieniu gra wspomniany już lakier magnetyczny z Born Pretty Store o nazwie BP-MA03 The Gravity. Dostałam go w ramach akcji wprowadzania nowych buteleczek przez Born Pretty Store, miałam go już nawet raz na paznokciach (podczas mojej obrony, więc to dla mnie dosć szczególny lakier :) ), ale wtedy nie zrobiłam zdjęć, bo i nie miałam wówczas zrobionego żadnego zdobienia. W każdym razie lakier po namagnesowaniu mieni się od czerni po zieleń, fiolet i niebieski (ten ostatni tylko pod niektórymi kątami i w odpowiednim świetle). 




Oprócz lakieru bazowego dużą rolę odgrywają tutaj stemple. Ten wzór pochodzi z płytki B. loves plates B.04 leaves of happiness. Kupiłam ją dopiero niedawno, bo jakoś uważałam, że wzór liści niekoniecznie jest mi niezbędny i chyba bardzo się myliłam ;)



Do tego zdobienia użyłam: lakieru magnetycznego Born Pretty Store o nazwie BP-MA03 The Gravity, magnesu, płytki B. loves plates B.04 leaves of happiness,  lakieru miss sporty wonder metal nr 030, B. loves plates 01 B. a black hole, przezroczystego stempla oraz top coatu Glisten&glow.

A u Was zagościły już jesienne zdobienia?
Pulinka

12 komentarzy:

  1. widzę, że ktoś tu użył mojej ulubionej liściastej płytki :) ślicznie wyszło, tak trochę mrocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty Leaves and I am loving the color shift by BPS polish too :)

    --Sony
    BLOG | INSTAGRAM | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Lakier magnetyczny robi tu praktycznie całą robotę. A piękne listki są już tylko dopełnieniem magicznego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nazwałabym tego zdobienia tak w 100% jesiennym :) Jest piękne, to bez dwóch zdań! Ale nawet latem czy wiosną wyglądałoby super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę można byłoby dać zielone liście, a nie złote :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.