wtorek, 23 października 2018

Nie zawsze nowości są starym produktem w nowym opakowaniu ;)

Dwa razy w roku w Warszawie odbywają się Targi Beauty Forum. Dla mnie to już taka tradycja, że się tam pojawiam, głównie dlatego, że mam blisko, a jest to doskonała okazja do kupna chciejstw bez kosztów przesyłki (chociaż nie twierdzę, że nie wydaję tam więcej bo coś mi wpadnie w oko, niż wydałabym na przesyłkę :P ), porozmawiania z wystawcami (chociaż nie jestem w tym dobra, bo najzwyczajniej w świecie nie wiem o czym rozmawiać, wszystko co chcę wiedzieć to czytam w internecie i mam wtedy czarną dziurę w głowie), a przede wszystkim - do spotkania się z innymi blogerkami. Zawsze mniej-więcej wiem, co chciałabym kupić, ale część rzeczy to zakupy totalnie spontaniczne. Do tej pierwszej kategorii zalicza się nowość w mojej szufladzie, czyli lakier do stempli firmy Moyra, który tworzy lepką warstwę, na której możemy odbić folię transferową. 




Lakier stosujemy normalnie, jak każdą inną emalię do stempli, odczekujemy chwilę i odbijamy folię transferową. Mi na wzorniku wyszło to lepiej niż na paznokciach, ale podoba mi się taki 'niedopracowany' efekt. Można go też wykorzystać jak normalny lakier do paznokci, nałożony na całą płytkę, na którym odbijemy folię transferową. 
Szczerze mówiąc kiedy pierwszy raz usłyszałam o tym lakierze, to byłam pewna, że da się go jakoś zastąpić, że jest to kolejna 'nowość', która na rynku jest od lat, a teraz dostała tylko nową nazwę, opakowanie i cenę. Przecież jest już klej do folii transferowej, na pewno da się go jakoś wykorzystać do takiego stemplowania! No cóż, mi się nie udało, może jakby połączyć go ze zwykłym lakierem, to coś by z tego wyszło, jednak nie próbowałam i jakoś mnie to nie przekonuje (za dużo kombinowania), dlatego skusiłam się na kupno tego lakieru. 




Jeśli chodzi o lakiery bazowe, to użyłam dwóch lakierów holo od NCLA. Szaraczek to Far North, a zieleń to Siberia. Z niecierpliwością czekam na gadżet z aliexpress, który umożliwi mi lepsze robienie zdjęć lakierom holo, bo boli mnie to, że nie widzicie ich magii :( 



Użyte produkty: 

Dajcie znać, czy używałyście już tego lub podobnych do niego produktów? Chodzicie na Targi kosmetyczne?
Pulinka

19 komentarzy:

  1. Po pierwsze wow- to zdobienie ma w sobie coś. Czasami nie umiem tego określić, bo prosty wzór, jak sama piszesz efekt taki ,,niedopracowany" a w tym układzie i kolorach po prostu mnie zachwyca! Bardzo mi się podoba ;) Druga sprawa, ten lakier sama mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie cieszą Twoje słowa! Coś czuję, że lakier będzie też moim ulubieńcem ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdobienie ;) Jak ja kupowałam taki lakier, to też wcześniej sprawdzałam, czy klej nie stempluje :D Ale nie stempluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się ten lakier od dłuższego czasu, ale niestety jakoś nie po drodze mi z jego kupnem. A na targi chętnie bym chodziła jakbym miała bliżej - niestety koszty dojazdu do Warszawy są dla mnie zbyt duże :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni Cię rozumiem :( Wiem, że w tym roku np. MatMaja przyjechała na targi, bo wypadały w dzień darmowego transportu. We Wrocławiu niestety nic takiego chyba nie organizują:(

      Usuń
  4. jak to pięknie wygląda:) mogę patrzeć i patrzeć wow... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na targach kosmetycznych jeszcze nigdy nie byłam, choć niejednokrotnie chciałam iść (zawsze była jakaś dobra wymówka). Mam ten lakier do stemplowania folią i jakoś nie mogę się przekonać żeby go w końcu użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wymówki, ale jakoś ciekawość i promocje wygrały :D Koniecznie po niego sięgnij! :)

      Usuń
  6. Mam zamiar sprezentować sobie ten lakier na święta albo inną okazję ;) całe zdobienie jest świetne, zielone holo i złote linie świetnie do siebie pasują ;) w ogóle to zielone holo jest przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty dla samej siebie są super! :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  7. That's beautiful and I really like the green shade.

    --Sony
    BLOG | INSTAGRAM | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega chciałabym ten stemplowy klej do folii, ale jakoś nie mogę się zebrać, żeby kupić przez internet, no i ostatnio nie byłam na żadnych targach. Fantastyczne zdobienie, przepiękne lakiery! I ten efekt z nie do końca odbitą folią też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go jednak kupić, jeśli będziesz miała wolne środki ;) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.