środa, 20 grudnia 2017

Śnieżny sweterek

Obiecałam Wam Świąteczne zdobienia i oto jest jedno z nich. Pojawią się jeszcze co najmniej dwa w tej tematyce, w tym te, które ostatecznie będę miała podczas Bożego Narodzenia (mogę zdradzić, że w planach mam hybrydy). Jeśli chodzi o dzisiejsze zdobienie, to zamysłem było połączenie zimowego swetra i śniegu. W tym celu jeden paznokieć pokryłam w całości jednorożcowym pyłkiem, a resztę tylko nim oprószyłam. Co prawda przez to lakier bazowy zrobił się bardziej różowy, niż biały, ale myślę, że nadal widać na paznokciach świeży, niezdeptany, mieniący się śnieg i Święta. Na tak przygotowane paznokciach czerwonym lakierem odbiłam sweterkowy wzorek.










Bazą tego zdobienia jest lakier P2 gloss goes neon color activator
Pyłek pochodzi ze sklepu Born Pretty Store i dostępny jest tutaj za $1,79. Przyklejałam go za pomocą kleju do folii transferowej.
Stemplowałam wzór z płytki BPX-L008, którą możecie dostać tutaj przy pomocy przezroczystego stempla i lakieru B. loves plates & Colour Alike o nazwie B. a Rudolph. Skórki zabezpieczyłam preparatem Born Pretty liquid peel off tape.
Całość pokryłam top coatem Life proffessional plus.

Kod PAPK31 daje Wam 10% zniżki w sklepie Born Pretty Store.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie zimę?
Pulinka

PS. Przepraszam za palec środkowy - miał bliskie spotkanie z nożem :(

12 komentarzy:

  1. Przecudownie się mieni ten pyłek! Faktycznie przez niego lakier bazowy wygląda na różowy, ale to nic nie szkodzi, bo wciąż pasuje do czerwonych stempli.
    U mnie też będą wyjątkowo hybrydy na Święta ;) Tyle, że już gotowe :P
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Chciałam napisać, że wcześnie je zrobiłaś, ale w sumie to było kilka dni przed Wigilią :P

      Usuń
  2. Strasznie dużo się dzieje na tych paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo sie dzieje ale fajnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyłek trochę się gubi pod tym wzorem, ale całość wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię stemplowy alajk!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.