wtorek, 15 kwietnia 2014

Ingressowe paznokcie ;)

Hej ;) Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które zrobiłam na życzenie mojego K. Życzenie to powiedział mi w czwartek wieczorem, kiedy miałam mega doła, w sobotę rano pomalowałam paznokcie na czarno (tak optymistycznie ;) ) a w niedzielę zrobiłam zdobienie i dzisiaj pewnie je zmyję ;)

Generalnie Ingress to gra na smartphone, gdzie chodzi się po mieście (na nóżkach, nie wirtualnie) i zbiera się portale. Nieraz też słyszę, że zbierają się większą grupą i chodzą razem (ja w to nie gram, tylko słucham tak, jak K. nieraz słucha o paznokciach ;) no i czasami chodzimy na spacery, a on gra :) ).

Tak oto wygląda moje zdobienie z tym motywem :) Enlightened to frakcja w Ingressie.





Jak Wam się podoba? Słyszałyście o tej grze? Może Wasi znajomy/TŻ-ci też grają? :)

Pozdrawiam,
Pulinka ;)

PS. gdybyście miały jakiekolwiek pytania o grę, to możecie je zadawać pod postem, odpowie na nie K. ;)

6 komentarzy:

  1. Ja chyba jakaś zacofana jestem, bo nie słyszałam o niej... ;-)
    A co do paznokci to wolę bez wzorków. Ale jak kto lubi. Ważne żeby cieszyły Twoje oko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie mój chłopak, to nie wiedziałabym nawet, że taka gra istnieje ;)
      moje cieszą, ale rozumiem Twoją opinię :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam, ale zdobienie ciekawe :) +obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, a gra wydaje się ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój K. jest nią zafascynowany od ponad roku, więc musi być fajna ;)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.