wtorek, 15 sierpnia 2017

Kwiatki, z których jestem bardzo dumna!

Odkrywcza Pulinka odkryła, że są wakacje, więc wypadałoby w końcu zacząć pokazywać na blogu chociaż trochę bardziej wakacyjne zdobienia. Póki co, żeby obyło się bez szoku, przejdziemy do wiosny. Kwiatki chodziły za mną już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie było nam po drodze do siebie. W końcu doskonałym pretekstem okazały się urodziny babci (które są dzisiaj). Nie chciałam mieć w tym dniu niczego dziwnego na paznokciach, chociaż rodzina nie zwróciłaby pewnie na to uwagi. Postawiłam na bezpieczne i tak wyczekane przeze mnie kwiatki. Tylko tutaj znowu pojawił się problem - bo skoro już chcę malować coś ręcznie (takie było założenie), to niech będzie to coś rozwijającego, a nie kwiatki w postaci pięciu płatków. Nie żeby było w nich coś złego - są ładne i mają swój urok, tylko ja chciałam zrobić coś nowego i trochę trudniejszego.
Obejrzałam więc kilka tutoriali, m.in. ten i ten, wzięłam farbki i pędzelki w dłoń i zaczęłam malować. Pierwszy kwiatek mi nie do końca wyszedł (jest to ten z palca serdecznego, który jest namalowany w całości). Kolejne już były coraz lepsze i muszę nieskromnie powiedzieć, że z kwiatków na dwóch pozostałych paznokciach jestem dumna :) Tak bardzo, że nie mogłam zdecydować się na kilka zdjęć, więc jest ich kilkanaście - zapraszam do oglądania. 


















Farbki, których użyłam pochodzą z Flying Tigera. Dopiero przy zdjęciach skapnęłam się, że są to akwarele, a nie farby akrylowe, ale sprawdziły się super!



Jako tło pod zdobienie użyłam 'mojego' lakieru - Colour Alike nr 565 PKiN (tutaj znajdziecie moją opinię o nim), na którym prawie suchym pędzelkiem zrobiłam mazy przy pomocy lakieru Astor Quick&Shine nr 502 hot chocolate season (cały wpis o nim znajdziecie tutaj). Notabene uwielbiam to złotko tak bardzo, że mam już jego drugą buteleczkę, a to nie zdarza się często! 
Na paznokciu kciuka i małego palca wylądował lakier Eveline Vinyl Gel nr 209Swatche tego i innych kolorów z tej serii znajdziecie tutaj.
Całość pokryłam dwoma warstwami top coatu z Rimmela z serii Super Gel.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie ręczne malowanki?
Pulinka

39 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło :) Kwiatki wyglądają super, zwłaszcza te na palcu wskazującym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi te chyba też podobają się najbardziej :)

      Usuń
  2. Swietne kwiatki. Ja uwielbiam wszystkie w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Uwielbiam ręczne malowanki - chociaż przeważnie mi nie wychodzą. Twoje zdobienie wygląda super! I masz 100% słuszność, że jesteś z nich dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wychodzą, to trzeba ćwiczyć - kiedyś wyjdą :)
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  4. Slicznie wyszło ja rzadko maluje coś recznie, bo boje sie, ze mi nie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wyjdzie, to można zmyć i zmalować coś jeszcze raz :)

      Usuń
  5. W 100 procentach możesz być z nich dumna , bo są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatuszki faktycznie ekstra! tylko to tło do nich takie o ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do tła, to to był eksperyment i mi się podoba, ale wiadomo - gusta są różne :)

      Usuń
  7. a ja myślałam, że to naklejki *_* super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję bardzo <3 Twój komentarz 'zrobił mi dzień' :D

      Usuń
  8. No to piękne kwiatki ;)
    Ja sobie w Kiku kupiłam farbki akwarelowe myśląc, że są akrylowe. Nie ma to jak czytać napisy na zakupach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatki. :D Ja się zorientowałam że te farbki z Tigera są akwarelowe nie akrylowe już przy kasie, i w końcu ich nie wzięłam. :D Dobrze wiedzieć, że jednak się sprawdzają. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Przy malowaniu nie ogarnęłam, że są akrylowe, chociaż byłam trochę zaskoczona, bo zadziwiająco dobrze mi się nimi malowało :)

      Usuń
  10. Piękne! Przyznam, że kwiaty to faktycznie bardzo wdzięczny temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, one zawsze wyglądają dobrze :) Dziękuję! :)

      Usuń
  11. cudnie zmalowane kwiaty <3 całość świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kwiatki! Ja póki co pozostaję przy ręcznym malowaniu kwiatków składających się z 5 kropek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kwiatki też są super, ładne i urocze! :)

      Usuń
  13. Piękne! Ten pierwszy też, chociaż najbar5dziej mi się podoba ten czerwony na środkowym :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są; masz być z czego dumna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są; masz być z czego dumna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wzór, masz ogromny talent :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wszystko to kwestia praktyki :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie ci wyszło, szczególnie cieniowane płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz, zaraz, ale ja mam te same farbki i zawsze myślałam, że są akrylowe!
    Paznokcie wyszły ślicznie. Moim faworytem jest czerwony kwiatek ze środkowego paznokcia. Fajne to tło do zdjęć!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Twoje są akrylowe, tylko w takim samym opakowaniu (w sensie z taką samą szatą graficzną)? :)
      Dziękuję!
      Cieszę się, że podoba Ci się tło :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.