niedziela, 27 sierpnia 2017

Syreni ogon

Pamiętacie ostatni post, w którym pokazywałam Wam galaktyczne paznokcie? Tym razem chciałam zrobić taki prawdziwy kosmos na paznokciach, namalować gwiazdy, drogę mleczną... Jednak po nałożeniu pierwszej warstwy płatków folii (innych, niż w poprzednim poście) mój pomysł upadł. Wyglądały obłędnie, dokładnie tak, jak syreni ogon, a nie kosmos. No cóż, z drogi mlecznej nici, ale paznokcie i tak wyglądały obłędnie, ale do czasu. Zrobiłam jeden (głupi) błąd - umyłam ręce przed pokryciem ich top coatem, więc w niektórych miejscach zrobiły się prześwity. Z tego powodu na paznokciach widzicie dwie warstwy cudowności - płatków folii w kolorze nr 2, które są dostępne tutaj. Nałożyłam je na czarny lakier i naprawdę wyglądało to obłędnie. Mieniły się na zielono, niebiesko, fioletowo oraz trochę złoto. Istny kameleon!







Oczywiście nie mogłam pozostawić ich samych sobie, bez żadnego wzorku, nawet jeśli mój początkowy pomysł upadł. Postawiłam na geometryczne stemple, bo nie chciałam za bardzo odwracać uwagi od tego pięknego tła. Poza tym geometria zawsze wygląda dobrze!











Bazą pod płatki folii był czarny lakier Eveline Vinyl Gel nr 211. Jeśli jesteście ciekawi innych kolorów z tej serii i mojej opinii o nich, to zapraszam tutaj
Do nałożenia płatków użyłam kleju do folii transferowej
Stemple pochodzą z płytki BP-77 dostępnej tutaj
Wzory odbijałam czarnym lakierem do stempli z Born Pretty Store. 
Do skórek użyłam preparatu do zabezpieczania skórek z firmy Cztery Pory Roku. Użyłam go dopiero pierwszy raz, więc jeszcze się o nim nie wypowiem. 
Całość pokryłam top coatem z Rimmela Super Gel Top Coat


Przypominam, że kod PAPK31 daje Wam 10% zniżki na nieprzecenione artykuły na stronie Born Pretty Store.

Co myślicie o tym zdobieniu? Lubicie takie kameleonki w połączeniu ze stemplami?
Pulinka

23 komentarze:

  1. Uwieeelbiam kameleonki <3 podobają mi się te stemple, bo nie przyćmiewają tła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie stemple chciałam wybrać - cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te platki. Nie uzywalam ich jeszcze, ale efekt jaki daja jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, ale świetny efekt! ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze stemplami wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo! Ten efekt jest PO-WA-LA-JĄ-CY! ;-) Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale blask, na żywo musi to wyglądać obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie było osoby, która przeszła obok nich obojętnie - widziałam nawet jakiegoś chłopaka w autobusie, który się im przyglądał ;D

      Usuń
  7. Slicznie wyszlo<3 i te stemple... idealnie pasuja do calosci, uwielbiam takie zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te płatki! Zarówno solo jak i ze stemplami wyglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.