czwartek, 31 sierpnia 2017

Holo jednorożce!

Która z nas nie lubi holo? Chyba nie ma takiej osoby. Pomijając już to, że holo stało się teraz bardzo modne i można kupić praktycznie każdą rzecz w wersji mieniącej się tęczą, to jest to magiczny motyw, który naprawdę bardzo lubię. Szczególnie paznokcie w takiej wersji bardzo przyciągają uwagę, a jeśli dołożymy do tego jednorożce, to mamy chyba pełnię szczęścia i bajkowości. Właśnie taką bajkowość możecie zobaczyć na moich paznokciach i jedyne czego mi tutaj brakuje to zwykłej tęczy, takiej nie zrobionej przez drobinki holo, tylko namalowanej. Problem jest taki, że nie mogłam się zdecydować, który jednorożcowy wzór wybrać, więc użyłam wszystkich i umieściłam je na paznokciach - na tęczę już zwyczajnie nie wystarczyło miejsca. Jednak nic straconego, pokażę Wam ją w innym zdobieniu (a jeżeli jesteście niecierpliwi, to zapraszam tutaj :) ).
Nie będę się dzisiaj rozpisywała o tym, jak dokładnie powstało zdobienie, bo możecie zobaczyć to na poniższym filmiku. Zapraszam do oglądania nawet, jeśli nie jesteście zainteresowane tutorialem - od 9 minuty w filmiku jest coś dla osób holosexualnych!


A po filmiku czas na zdjęcia, duuużo zdjęć. Żeby nie pokazać Wam od razu najlepszego, to najpierw zobaczycie zdjęcia w oświetleniu lamp - w takim świetle mój sprzęt niestety nie widzi zbytnio efektu holo.













A teraz czas na to, co jednorożce lubią najbardziej - światło słoneczne!

 








Drobinki holo dostałam w ramach współpracy od sklepu Born Pretty Store. W związku z tym mam też coś dla Was - kod PAPK31 daje Wam 10% zniżki na nieprzecenione rzeczy w tym sklepie.


Zdobienie powstało przy pomocy całej masy produktów. Żeby łatwiej było Wam się odnaleźć będę mówiła o nich w kolejności nakładania ich na paznokcie.

Przede wszystkim kolor bazowy - nie wiedziałam, czy drobinki holo pokryją mi płytkę w 100%, dlatego pod nie użyłam szarego lakieru Eveline color edition nr 125.
Na niego nałożyłam klej do folii transferowej, na który przyczepiły się drobinki holo. Moje pochodzą ze sklepu Born Pretty Store, dostaniecie je tutaj. Pokryłam je potem dwoma warstwami top coatu Sally Hansen Insta Dri. Jedna warstwa nie wystarczyła, żeby wygładzić w pełni powierzchnię paznokcia.
Potem przeszłam do zabawy z naklejkami. Cały proces powstawał na silikonowej macie (dostępna tutaj). Najpierw zrobiłam na niej prostokąty przezroczystym lakierem od Sensique. Następnie odbijałam wzory z płytki B. loves Plates nr 00 rainbows and unicorns (dostępna tutaj) przy pomocy czarnego lakieru Colour Alike & B. loves Plates Kind of black oraz przezroczystego stempla. Następnie przeszłam do kolorowania stempli - robiłam to przy pomocy sondy i tintów od P2 gloss goes neon (kolory to 010 spaceshot, 020 bumper car, 030 merry-go-round, 040 free fall, 050 loop-di-loop, 060 carousel, 070 skycoaster, 080 ferris wheel. Całą recenzję możecie przeczytać tutaj). Gdy naklejki wyschły pokryłam skórki preparatem Born Pretty liquid peel off tape (dostępny tutaj) i nałożyłam naklejki. Po wyczyszczeniu skórek całość pokryłam top coatem Sally Hansen Diamond Flash.

Jestem ciekawa, czy Wy lubicie holo. Często nosicie go na paznokciach? Jak Wam się podoba to zdobienie?
Pulinka

18 komentarzy:

  1. Ja kooocham holo <3 Mam holo buty, biodrówkę, portfel, saszetkę na dokumenty i lakiery oczywiscie też :) Śliczne jednorożce, uwielbiam takie klimaty C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, holosiowa z Ciebie dziewczyna :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Zdobienie jest bardzo fajne. :) Najbardziej podobają mi się kolory i wzór na kciuku. Holo robi wrażenie i fajnie, że jednorożce też się mienią przez te tinty.
    Trudno mi w to uwierzyć, ale wciąż nie użyłam tych tintów. :D
    Jakie masz lampy?
    Podoba mi się też to tło w kropeczki.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Lampy to dwa statywy z żarówkami foto i parasolkami, ostatnio doszła jeszcze do tego mała lampka (bo dwie lampy to czasami za mało ;) ). Może mało profesjonalne, ale na moje potrzeby wystarczające :)
      A tło jest z selgrosa :)

      Usuń
  3. Mi sie wydaje, ze za duzo tego wszystkiego na paznokciach. Ale samo holo świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu - ja lubię jak się dużo dzieje :)

      Usuń
  4. Fajne jednorożce, ale dla mnie trochę za kolorowo :P Należę do osób, które wolą bardziej stonowane zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie założenie było takie, że ma być kolorowo, ale rozumiem, że nie każdemu może się to podobać :)

      Usuń
  5. Podoba mi się zdobienie i pomysł, szkoda tylko że tak słabo widoczny jest ten jednorożec, może gdyby miał białe kontury? :) Ale i tak super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie ten na małym palcu? Niestety tak wyszło, nie zawsze wszystko się udaje ;)

      Usuń
  6. Troszkę ciemne wyszły te jednorożce, ale za to co za błysk im towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak, jakbym dała białą bazę, to by były jaśniejsze, ale nie byłoby holo wtedy ;)

      Usuń
  7. ale urocze i bajkowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To są dopiero paznokcie "na bogato" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sliczne niezle sie napracowałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Najdłużej chyba zeszło mi się nad montowaniem filmu :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.