poniedziałek, 5 marca 2018

Kolorowe dymki na czarnym tle wykonane zwykłymi lakierami 💅❤

Dzisiaj przychodzę do Was z hitem z grup paznokciowych. Ostatnio większość postów tam zamieszczanych polega na pytaniach 'Jak zrobić kolorowy dym na paznokciach?' (pomińmy fakt, że wystarczy zjechać kilka postów niżej) lub wstawianiu swoich zdjęć tego zdobienia. Osobiście dołączę do tej drugiej grupy osób, z takim wyjątkiem, że chyba wszystkie tamte zdobienia były wykonane przy pomocy hybryd i proszków akrylowych (jeśli interesują Was właśnie hybrydy to odsyłam do filmiku Agaty - Odette Swan, który znajdziecie tutaj), natomiast u mnie znajdziecie tutorial zrobiony przy pomocy zwykłych lakierów i farbek akrylowych. Zapraszam do obejrzenia filmiku, który znajdziecie pod koniec posta.


Na dwóch pierwszych 'paznokciach' od lewej białe tło zrobiłam przy pomocy słabo kryjącego, białego lakieru. Na kolejnych dwóch w tym celu użyłam farbki akrylowej.
W obu przypadkach 'paznokieć' po lewo kolorowałam tintami od P2, natomiast po prawo farbkami akrylowymi (możliwe, że lepiej w tym celu sprawdziłyby się farbki wodne).
Według mnie obojętne, czy używamy białego lakieru, czy farbki jako bazy, jednak do kolorowania lepsze są jednak tinty. Jakie jest według Was?






Bazą całego zdobienia był czarny lakier wet'n'wild 1 step wonder gel E7351 Power Outage
Biały dym to albo biały lakier Maybelline colorrama nr 51, albo biała farbka akrylowa z Flying Tigera
Kolorowałam tintami z P2 gloss goes neon o numerach 010 spaceshot, 040 free fall, 060 carousel, 070 skycoaster (po pełną recenzję tych tintów odsyłam tutaj) lub farbkami akrylowymi z Flying Tigera.
Całość pokryłam top coatem Life (marka własna drogerii SuperPharm).

Jestem ciekawa, jak Wam się podoba to zdobienie? Robiłyście już kolorowe dymki u siebie? 
Pulinka

21 komentarzy:

  1. Pomysłowo, choć jednak chyba wersja standardowa jest bardziej wyrazista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś doprecyzować - wyrazista w sensie bardziej neonowa? :)

      Usuń
  2. Nigdy nie robiłam takiego zdobienia, ale widziałam pare filmikow na yt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój do nich dołączył :D

      Usuń
  3. Masz rację, że takich zdobień jest teraz pełno! Sama zastanawiałam się czy można zmalować je tradycyjnymi lakierami. Teraz już wiem, że tak :D Pomocny filmik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można zmalować zwykłymi lakierami :D Nawet więcej, niż wszystko, bo np. takiego prawdziwego water marble nie zrobi się hybrydami ;)

      Usuń
  4. O świetny pomysł na pokazanie tego zdobienia wykonanego tradycyjnymi lakierami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekty są fenomenalne! Na pewno obejrzę sobie filmiki:) Lubię to, że pokazujesz wersję zdobień na zwykłe lakiery! Nie każdy przecież robi hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Daj znać po obejrzeniu, co sądzisz :)
      Szczerze mówiąc, to postawiłam sobie trochę za punkt honoru pokazanie, że zwykłe lakiery nie są gorsze od hybryd :)

      Usuń
    2. No i bardzo dobrze! Ja nigdy nie sądziłam, że są i sama czasami wracam do klasyków ;) Po prostu trzeba do nich podejść nieco inaczej niż do hybrydy, ale jak widać wszystko się da :)

      No i właśnie teoretycznie część produktów sprzedawanych w Polsce też na pewno produkowane jest w Chinach, natomiast przechodzą nasze normy. Na alie można pewnie znaleźć takie same produkty, ale obok nich stoją zapewne lakiery, które składy mają bardzo słabe. Dlatego jeżeli ktoś chce ryzykować może różnie trafić :)

      Usuń
    3. Dlatego według mnie powinien ryzykować na sobie, a nie na innych (chyba że za ich zgodą ;) ).

      Usuń
  6. Obejrzałam filmik dla hybryd ale przyznam, że zdecydowanie lepiej oglądało mi się inne przypadkowo włączone nagranie, w którym poza obrazem dodatkowo osoba opowiada co i jak robi. Efekt rewelacyjny, pierwszy raz tutaj na blogu się z tym spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też wolę filmiki z podłożonym głosem, dlatego sama takie robię. Chociaż czasami łapię się na tym, że wszystko jest tak oczywiste (w sensie, że widać co i jak robię), że nie ma co tutaj tłumaczyć za bardzo ;)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. bardzo fajny filmik! no i zdobienie oczywiście też super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.