czwartek, 26 kwietnia 2018

Róże po raz kolejny

Pewnie mówiłam Wam to już przy okazji innych, podobnych do tego zdobień, ale powtórzę jeszcze raz - róże są takim motywem na paznokciach, który chyba nigdy mi się nie znudzi. Często maluję je sama przy pomocy farbek, tym razem postawiłam jednak na odbicie ich na paznokciach przy pomocy stempli. Początkowo myślałam o tym, żeby je pokolorować tintami już po odbiciu (dlatego użyłam jasnego lakieru jako bazy), potem jednak z tego pomysłu zrezygnowałam i zostawiłam je tak, jak były. Żeby nie było nudno, jako akcent na paznokciu palca wskazującego użyłam lakieru z drobinkami. Tak oto powstało bardzo proste, romantyczne zdobienie, które idealnie pasuje na wiosnę. W sumie podobne zdobienie miałam w ostatni weekend - podczas konferencji Meet Beauty. Niedługo napiszę o niej osobny post, będzie też o paznokciach, które mi wtedy towarzyszyły, więc 'zostańcie ze mną' ;) 













Lakier, który mam na palcu wskazującym to Mariza brillant nr 7689.
Pozostałe paznokcie pomalowałam najpierw lakierem Life professional plus nr 304, a następnie przy pomocy lakieru Colour Alike/B. loves plates o nazwie B. a rudolph odbiłam wzór róż z płytki Born Pretty Store Valentine's Day BP-L001. Skórki zabezpieczyłam lateksem z Born Pretty Store
Całość pokryłam dwoma topami - najpierw wodnym Essence metal shock sealing top coat, a następnie Life professional plus gel top coat nr 300. Dzięki temu mam pewność, że stemple nie będą rozmazane. Trzeba tylko dać topowi wodnemu trochę czasu, żeby dobrze wysechł, inaczej zrobią Wam się białe/niebieskie zacieki, które znikną po całkowitym wyschnięciu całości.

Przypominam o kodzie PAPK31, który daje Wam 10% zniżki na zakupy w Born Pretty Store

Co myślicie o tym zdobieniu? Lubicie motyw róż na paznokciach?
Pulinka

A jeśli podoba Ci się to, co robię, to zapraszam na mojego instagrama oraz do obserwowania mojego bloga na bloggerze i platformie zblogowani.

18 komentarzy:

  1. Ależ ten Rudolf przepięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma w sobie to coś, że pasuje zawsze - zimą, wiosną, latem i jesienią <3

      Usuń
  2. lubię wszystkie motywy florystyczne, są kobiece i wyglądają bardzo wdzięcznie na paznokciach, zupełnie jak Twoje różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię je właśnie z tych samych powodów :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdobienie :). Lubie roze na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie kwiatków mi nigdy dość! Ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, bardzo miło mi to słyszeć, dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  5. Fajne kolory no wzór stempla, róże to zawsze wdzięczny temat zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To prawda, róże są zawsze dobre :)

      Usuń
  6. Mega ładne i kobiece <3 :*


    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Mi natomiast nie podoba się pisanie adresu Twojego bloga w komentarzu ;)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.