piątek, 24 marca 2023

Urodziny sysuniaice

Dzisiaj swoje urodziny ma Sysuniaice! Gosiu, z okazji Twoich urodzin życzę Ci dużo zdrowia, jeszcze więcej weny do malowania pięknych paznokci, nieustannego spełniania marzeń oraz wszystkiego najlepszego! 
Specjalnie dla Ciebie zmalowałyśmy zdobienia z neonowymi akcentami. Mamy nadzieję, że Ci się spodobają. Wszystkie znajdziecie na instagramie pod hasztagiem #urodzinysysuniaice.





W tym zdobieniu użyłam lakieru, który pokazywałam Wam pierwszy raz ponad 1,5 roku temu (wcaaale nie myślałam, że to było rok temu!). To piękny neonek z firmy Eveline 7 days gel nr 69. Jego największą zaletą, poza kolorem oczywiście, jest krycie - potrzebuje 2 lub 3 warstw (w zależności od grubości jaką nałożycie) do pełnego krycia, bez białej bazy. Jest więc cudowny!
Z kolei nudziak, którego tu widzicie to Orly breathable o nazwie You go girl. Myślę, że świetnie pasuje do mojej karnacji, a w dodatku kryje po 2 warstwach.





Roślinne wzorki pochodzą z płytki Moyou crazy cat lady numer 12. I tak, z kociej płytki wybrałam roślinne wzory! W ogóle zastanawiam się nad tym, czemu na kociej płytce znalazły się roślinki, jakieś pomysły? ;) Same wzory odbijały się cudownie! Totalnie nie mam na co narzekać. 



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.