wtorek, 7 marca 2023

Różowy ornament

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem w moim ulubionym kolorze - różowym. W dodatku takim, którego bardzo nie chciałam zmywać, a to rzadkość, bo coś, czego chyba jeszcze nie wiecie to to, że dla mnie samo noszenie zdobienia nie jest frajdą (z wyjątkiem lakierów, które migoczą! W nie mogę się wpatrywać godzinami!). Najbardziej w tym wszystkim lubię jednak proces tworzenia, malowanie. Gdy więc noszę zdobienie to wiem, że nie zmaluję nic nowego, więc wolę je zmyć i zrobić nowe. Ale to autentycznie było mi przykro zmywać, chociaż jest bardzo proste! Dlatego ostrzegam - będzie duuuużo zdjęć!








Lakierem bazowym pod to zdobienie był lakier Revers Solar Gel numer 16. To piękny, pudrowy róż, który kryje po 2 warstwach. Był tak piękny, że nosząc go solo nie mogłam się na niego napatrzeć. Wyglądał tak naturalnie i pięknie. A skoro mówię to ja, sroka, która najbardziej jara się na paznokciach lakierami z drobinkami, to naprawdę musi coś w nim być! Na zdjęciach pokryty jest topem Revers Solar Gel top coat (tak samo jak samo zdobienie).
Dajcie znać, czy Wy wolicie kremowe lakiery, czy te z drobinkami!

Jest to reklama firmy Revers - lakiery dostałam w paczce od firmy.








Pomimo tego, że lakier bazowy bardzo mi się podobał, to nie byłabym sobą, gdybym nie dodała coś do niego. Na paznokcie palca serdecznego i kciuka dodałam lakier Color Club numer 1338 Freeze Company. To piękny róż, który daje delikatny kolor, ale raczej polecam go jako topper na kremowy lakier, bo ma słabe krycie. Za to posiada holo drobinki o różnych wielkościach, dzięki czemu jest mega magiczny!
Z kolei stemple pochodzą z płytki B. loves plastes B.06 classy and chic. Odbijałam je lakierem tej samej firmy o nazwie B. an arctic snow. Na środek każdego paznokcia dodałam jeszcze kropkę lakieru Color Club, żeby urozmaicić wzór. Niby takie proste, ale myślę, że mają w sobie to coś ;)




Miłego!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.