sobota, 4 marca 2023

Urodziny Wiolski

Ostatnio swoje urodziny miała Wiolski! Wiolu, życzę Ci dużo zdrowia, mocnych paznokci, spełniania marzeń, dużo spokoju i czasu na Twoje hobby, dobrych plonów i pięknej pogody ❤️ Żyj nam sto lat!
Z okazji urodzin Wioli zmalowałyśmy niebieskie paznokcie - moje są jednocześnie trochę wiosenne (w końcu urodziny były w pierwszy dzień marca!), jak i zimowe przez kolor bazowy 😉 Wszystkie piękne zdobienia z kolażu zobaczycie tutaj #wiolskibday ❤️





Lakierem bazowym w tym zdobieniu był piękny lakier z nutą holo. To produkt firmy Maga z serii inna bajka 3 numer 840 Kaczorek Feluś. Nie dość, że wygląda fantastycznie (szczególnie spodoba Ci się jeśli jesteś taką sroką jak ja!), to w dodatku jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Kryje w pełni po dwóch warstwach. Jedyny minus to zmywanie, ale tego się spodziewałam. 
Daj znać w komentarzach czy też jesteś sroką!





Kwiatki w tym zdobieniu zmalowałam przy użyciu farbek akrylowych. Moje są z flying tigera, ale według mnie do tego sprawdzą się każde. Farbki są u mnie, na równi ze stemplami, ulubionymi metodami do ozdabiania paznokci. Raczej nie potrafiłabym wybrać jednej z nich, którą miałabym ozdabiać paznokcie do końca życia. Farbki pozwalają mi na artystyczne wyżycie się i zmalowanie czegoś, czego nie mam na stemplach, a z kolei stemple pozwalają na bardziej precyzyjne, dokładniejsze wzory, których nie dałabym rady namalować ręcznie. W dodatku są szybszą opcją.
Dajcie znać którą metodę Wy preferujecie!



Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.