poniedziałek, 20 lutego 2023

Moje urodziny!

Ten post miał się ukazać w sobotę, kiedy to były moje urodziny, ale... zabrakło mi czasu tego dnia ;) Spędziłam go offline, ale Wy mogliście dowiedzieć się o moich urodzinach, bo dziewczyny zalały instagrama zdobieniami z tej okazji - zmalowały przepiękne, tropikalne zdobienia, które możecie znaleźć pod hasztagiem #urodzinypulinki.
Dzisiaj też chciałabym Wam pokazać zdobienie, które towarzyszyło mi tego dnia - różowe, bardzo dziewczęce. Na moich paznokciach wylądowały baloniki oraz napis "Happy birthday to me!". 






Lakier bazowy w tym zdobieniu jest totalnie magiczny i w moim typie! To lakier Kinetics Lucid Fantasy, który składa się z białej bazy, w której zatopione są różowe kropeczki (niektóre są ciut większe, niektóre totalnie malutkie). Z daleka lakier jest lekko różowy, ale z bliska widać te cudne kropeczki. 

Lakier dostałam od drogerii Joka, więc oznaczam jako reklama.





Wszystkie wzory, które widzicie na moich paznokciach pochodzą z płytki MoYou Festive collection nr 69. Ma ona świetnie wyżłobione wzory, które tematycznie nawiązują do urodzin. Nie mogłam więc nie użyć jej malując zdobienie na swoje święto!



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :D Ślicznie wyglądają te wzory i lakier bazowy <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.