piątek, 10 lutego 2023

Kocham naklejki!

Wyzwanie malinailove ciągle trwa i jeśli chcecie dołączyć to serdecznie zapraszam! W tym tygodniu temat brzmi: kocham naklejki. U mnie sytuacja z naklejkami wygląda tak, że mam ich sporo, ale ciągle szkoda mi ich używać (też dlatego, że często jest tak, że po zrobieniu zdjęć zdobienia dosyć szybko je zmywam, bo dla mnie największa frajda to samo malowanie). Z tego powodu takie tematy są super, bo wtedy muszę je wykorzystać! Tym razem postawiłam na połączenie różu i złota, które myślę, że wyszło bardzo fajnie, a jednocześnie dziewczęco i delikatnie!





Jak wiecie bardzo lubię różowe paznokcie, więc gdy dostałam propozycję od firmy Revers wybrania kilku kolorów z ich lakierów (a mają kilka serii i wiele odcieni!), to zdecydowałam się na buteleczki z różową i czerwoną zawartością. Tym bardziej, że luty to okres Walentynkowy, więc takie odcienie są tym bardziej na topie. Ten piękny róż, którego użyłam tutaj jako bazy to Revers Solar gel numer 16. Jego kolor to brudny róż, który kryje po 2 warstwach. Jestem nadal pod wrażeniem, jak szybko i pięknie wysycha oraz jak ładnie kryje. 

Oznaczam to jako reklama, bo lakier dostała w paczce od firmy. 




Do tego zdobienia użyłam dwóch złotych rzeczy - pazłotka oraz naklejek wodnych. Pazłotko jest dosyć niedocenianym i zapomnianym produktem, a szkoda, bo daje świetne efekty! Niestety nie pamiętam skąd mam moje, ale myślę, że każde sprawdzi się tam samo dobrze. Z kolei naklejki wodne są marki mylaq i mają numer 7. Są całopaznokciowe, ale ponieważ mają przezroczyste tło, to możecie też je wyciąć i ozdobić nimi tylko jakąś wybraną część paznokcia. Jedyne czym byłam zdziwiona to to, że były bardziej sztywne, niż inne naklejki wodne z którymi miałam do czynienia. Jednak mimo to dobrze nakładało mi się je na paznokcie. 




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

  1. wydaje mi się, że te metaliczne naklejki tak mają - miałam kiedyś z Anastazji i też były troszkę sztywniejsze niż normalnie :) piękny lakier <3 a pazłotko uwielbiam, można z nim stworzyć piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dobrze wiedzieć, że to może być normalne :) Zgadzam się z Tobą w 100% :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.