poniedziałek, 13 lutego 2023

Walentynkowe love

To już ostatnie Walentynkowe zdobienie w tym roku ;) Tym razem postawiłam na typowo słodkie, walentykowe połączenie. Na paznokciach pojawiły się serduszka, kropki oraz napis love, a to wszystko na bazie nude oraz w towarzystwie pięknego, czerwonego lakieru. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!
A że nie zmaluję niczego specjalnego na Walentynki (bo też nie obchodzimy ich jakoś wyjątkowo) to przyjmijmy, że to moje Walentynkowe zdobienie na #malinailove.






Ten piękny nudziak to lakier cosmeticszone numer cp1 Malaga. Pełne krycie uzyskamy nim po 2 warstwach. Jak widzicie idealnie sprawdza się jako baza pod zdobienia, ale solo też będzie świetnie wyglądał na paznokciach (na dni, kiedy wybierzecie bardziej naturalny wygląd na dłoniach). 




Z kolei ten piękny, czerwony lakier z drobinkami to lakier Revers Matrixl glam nr 92. Kryje po dwóch warstwach i ma cudowną głębię dzięki drobinkom, które w nim są. Myślę, że nada się nie tylko jako dodatek do zdobienia (jak w tym zdobieniu), ale także, jeśli wolicie mniej zdobione paznokcie - użyty na wszystkie paznokcie. 

Lakier dostałam w paczce od firmy, więc oznaczam to jako reklama.




Mam nadzieję, że podoba Wam się to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.