sobota, 4 lutego 2023

Miłość jak z bajki

Kto z nas za dzieciaka nie oglądał przygód Myszki Miki i Kaczora Donalda? Wydaje mi się, że wszyscy to oglądali (też przez fakt, że wybór bajek był wtedy dosyć ograniczony). Każdy też kojarzy wątek uczucia Myszki Minnie do Myszki Miki. Mimo, że była dosyć skomplikowana i niejednoznaczna, to bardzo lubię motyw ich miłości. Dlatego też w ramach drugiego tygodnia walentynkowego wyzwania Malinaila, którego temat to miłość jak z bajki, postanowiłam przenieść na paznokcie właśnie tę parę Myszek. 





Bazą pod to zdobienie był lakier Revers solar gel numer 01. To klasyczny, biały lakier, którego używa pewnie każda z nas. W końcu idealnie sprawdzają się pod wszelkie zdobienia! A ten jest bardzo przyjemny - kryje po dwóch warstwach i szybko wysycha. Jego pędzelek jest z tych szerszych, które bardzo lubię, bo sprawdzają się szczególnie przy dłuższych paznokciach. 

Oznaczam to jako reklama, bo lakier dostałam w paczce od firmy.




Oczywiście musiałam dodać do tego zdobienia jakiś błysk! Padło na lakier Kinetics success in rose. To bardzo ładne złotko, które wygląda trochę jak tafla. W grudniu mówiłam Wam o nim w kontekście świątecznych zdobień, a teraz chciałabym Wam pokazać, że sprawdza się nie tylko w grudniu, ale też przez cały rok.




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.